صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۱۲
  • يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
  • Sunday 26 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 14
کد خبر: ۱۶۳۸۰۲

قالیباف: توقع همه از قرارگاه خاتم الانبیا، در حوزه خنثی‌سازی تحریم است

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طبیعتاً توقع همه از قرارگاه خاتم الانبیا، در حوزه خنثی‌سازی تحریم است که می‌تواند اثرگذار باشد و در این شرایط، کار را پیش ببرد.

به گزارش راهبرد معاصر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی،‌در همایش سالانه مدیران،‌ معاونان و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا درباره تشکیل این قرارگاه و نقش آن در مجموعه سپاه گفت: قرارگاه خاتم الانبیا در حقیقت، مولود بعد از دوران دفاع مقدس است و فرق آن با تشکیل سپاه در این است که این قرارگاه با یک تجربه به خصوص در عرصه مهندسی رزمی دوران دفاع مقدس در بخش‌های مختلف شکل گرفت.

قالیباف تصریح کرد: ما بدون شک از همان دهه ۷۰ به‌طور جدی وارد یک جنگ اقتصادی شدیم و قرارگاه در این بخش ایفای نقش کرده است.

وی افزود: ما در جنگ اقتصادی، هم باید برای رفع تحریم تلاش بکنیم و هم برای خنثی‌سازی تحریم. چرا که هر دوی این کارها برای جنگ اقتصادی مؤثر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: طبیعتاً توقع همه از قرارگاه خاتم الانبیا، در حوزه خنثی‌سازی تحریم است که می‌تواند اثرگذار باشد و در این شرایط، کار را پیش ببرد.

محمدباقر قالیباف در ادامه تصریح کرد:‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بعد از دوران دفاع مقدس به این ظرفیت رسید که روز به روز در فعالیت‌ها و بخش های مختلف عمق پیدا کرد و همیشه در جبهه انقلاب راسخ،‌ محکم و اثرگذار در حوزه‌های مختلف پیش رفت و توانست موثر و موفق باشد.

وی افزود:‌ سپاه درکی درست،‌ دقیق و عمیق از مقتضیات فراروی انقلاب و ایران و اقصی نقاط کشور پیدا کرده است و همیشه نیز در این عرصه های حضور پیدا کند، حضوری که به وقت، موفق، فداکارانه و موثر بوده است؛ از این جهت است که چون نهاد موثری است طبیعتا دوستان و دشمنانی نیز دارد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: