صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۲:۲۵
  • پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱
  • Thursday 15 December 2022
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 15
کد خبر: ۱۶۳۸۷۷

استقبال پرشور مردم استان خراسان جنوبی از رییس جمهور

قشر‌های مختلف مردم استان خراسان جنوبی امروز پنجشنبه و از ساعتی قبل با حضور پرشور خود در ورزشگاه آزادی بیرجند چشم انتظار ورود آیت الله رئیسی و دیدار با رئیس جمهور هستند.

به گزارش راهبرد معاصر، ورزشگاه آزادی بیرجند در انتظار خلق حماسه بی‌نظیر از مردم مومن ، انقلابی و ولایت‌مدار استان خراسان جنوبی دیار علم و فرهنگ در استقبال از رییس جمهور و دولت عدالت ‌محور سیزدهم است.

مردم شیعه و سنی استان خراسان جنوبی و بیرجند با حضور در مراسم سخنرانی آیت الله رئیسی رئیس جمهور برگ زرین دیگری در همراهی خود با آرمان‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به ثبت رسانده و ثابت می‌کنند که تا زمانی که کشور اسلامی ما از سرمایه حضور پرشور مردم در صحنه برخوردار است، دشمنان و ایادی سرسپرده آنها به اهداف خود نمی‌رسند.

ورزشگاه آزادی بیرجند میعادگاه حضور دلیر مردان و بانوان بیدار دلی است که در هیچ برهه از زمان و تحت هیچ شرایطی در همراهی با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی سر از پا نمی‌شناسند و با حضور خود، دشمنان را در نیل به اهداف خصمانه خود ناکام گذاشته اند.

در شرایطی که دشمنان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با ایجاد اغتشاش به دنبال ناامید کردن مردم از خدمات مسوولان نظام جمهوری اسلامی و دولت است ؛ مردم همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی با حضور پرشور برای استقبال از آیت الله رئیسی بار دیگر خط بطلانی بر نقشه ‌های دشمنان می‌کشند.

اقشار مختلف مردم بیرجند و سایر شهرستان‌های خراسان جنوبی هم که برای حضور در آیین سخنرانی رییس جمهور، خود را به ورزشگاه آزادی بیرجند رساندند با وسائل نقلیه و با پای پیاده از معابر عمومی منتهی به ورزشگاه آزادی در حرکت هستند.

جمعی از مردم هم در ورودی ورزشگاه آزادی با نامه‌های در دست آمده‌اند تا مشکلات خود را به رئیس جمهور منتقل کنند.

برپا شدن سیاه چادرهایی از عشایر در مسیر ورودی به این ورزشگاه جلوه‌های دیگر در استقبال از رییس جمهور است.

تعدادی از مردم بویژه جوانان و نوجوانان در حالی که تصاویری از آیت الله رئیسی و رهبر معظم انقلاب را در دست دارند به سمت ورزشگاه آزادی بیرجند در حرکت هستند و برخی هم با دردست داشتن پرچم سه رنگ ایران برای استقبال از رییس جمهور لحظه شماری می‌کنند.

همچنین ۳۱۳ نفر از دانش آموز شهر بیرجند سرود "سلام فرمانده" در این ورزشگاه را سردادند و تعدادی از بانوان این شهر هم درحالی که کودکان شیرخوار خود را در بغل دارند، چشم انتظار ورود رئیس جمهور هستند.

مردم استان خراسان جنوبی که بیش از ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود در صحنه اتحاد و همدلی خود را دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به اثبات رساندند این بار هم با شرکت پرشور خود در آیین سخنرانی رئیس جمهور برگ زرینی در دفتر افتخارات این خطه از میهن اسلامی ثبت می کنند.

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت صبح پنجشنبه وارد بیرجند شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

۱۵ عضو هیات دولت، رئیس جمهور را در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی همراهی می‌کنند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

دیدار مردمی رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی بیرجند از برنامه‌های اولین روز این سفر است و چند طرح بزرگ اقتصادی و عمرانی با حضور آیت الله رئیسی در این استان افتتاح می‌شود./ ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: