صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 18
کد خبر: ۱۶۴۲۳۱

ادعای عجیب بازیکنان پرسپولیس در مورد دربی

بازیکنان پرسپولیس دوست دارند دربی در تاریخی که از قبل اعلام شده بود برگزار شود.

به گزارش راهبرد معاصر,طبق برنامه قبلی و از پیش تعیین شده قرار است دربی بزرگ پایتخت از هفته دوازدهم لیگ برتر، سه شنبه ۲۹ آذر برگزار شود. با این حال به دلیل آلودگی هوای تهران ممکن است این بازی با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار شود و حتی احتمال لغو شدن بازی هم وجود دارد.

 

حتی روز گذشته خبر لغو دربی هم منتشر شد ولی بعد از دقایقی این موضوع تکذیب گردید. نکته جالب در خصوص ین قضیه به واکنش بازیکنان پرسپولیس برمی گردد. پرسپولیسی ها دوست دارند تحت هر شرایطی دربی در تاریخی که از قبل اعلام شده بود، انجام شود و دو تیم سه شنبه به مصاف هم بروند.

 

بازیکنان پرسپولیس معتقدند خودشان را برای بازی حساس سه شنبه کاملا آماده کردند و حتی برنامه ریزی کادرفنی هم برای برگزاری بازی در این تاریخ بود. آن ها معتقدند لغو و یا تاخیر بازی برنامه های تیم را برهم خواهد زد و حتی با وجود آلودگی هوا دوست دارند تا بازی در تاریخ معین شده برگزار شود.

 

پرسپولیسی ها عقیده دارند در همین شرایط آب و هوایی و با وجود آلودگی هر روز تمرین می کنند و در معرض آلودگی هوا قرار دارند. بنابراین عدم برگزاری بازی در روز سه شنبه خیلی برایشان فرقی نخواهد کرد و فقط برنامه های تیمی آن ها را خراب می کند./ خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: