صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 18
کد خبر: ۱۶۴۲۳۷

اسلامی: شناسنامه انتخابات استان‌های کشور تدوین می‌شود

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: تدوین شناسنامه انتخابات در استانداری‌های سراسر کشور به‌صورت جدی در دستورکار دفتر انتخابات وزارت کشور است.

به گزارش راهبرد معاصر،محسن اسلامی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور طی سخنانی بیان کرد: تدوین شناسنامه ویژه انتخابات هر استان اقدام نوآورانه‌ای است که از سوی دفتر انتخابات وزارت کشور با هماهنگی استانداری‌های سراسر کشور دنبال می‌شود.

 

وی افزود: با برنامه‌ریزی دقیق، تمام تلاش بر رصد کارشناسی انتخابات در استان‌های کشور است و در این خصوص به‌دنبال این هستیم که کارشناسان حوزه انتخابات با دریافت آموزشی‌های فنی و محتوایی لازم، آمادگی کافی برای بسترسازی هرچه قوی‌تر شرایط انتخابات در کشور داشته باشند.

 

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور با تاکید بر اینکه رصد اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌ها پیرامون انتخابات جزء اولویت‌های دفتر انتخابات است، اظهار کرد: تحلیل‌ها و ارزیابی وضعیت انتخابات در استان‌ها به‌صورت گزارش تحلیلی جمع‌بندی می‌شود.

 

اسلامی هم‌چنین به‌ضرورت آموزش فنی، خبری و تحلیلی مجریان انتخابات در استانداری‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص با همکاری نزدیک و همه‌جانبه با مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور به‌دنبال ارتقای نظام دانشی مجریان انتخابات در حوزه خبر و ارائه گزارش و اخبار به مردم هستیم./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: