صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 18
کد خبر: ۱۶۴۳۰۰

نماینده مجلس: قوه قضائیه با جدیت و مطابق قانون با اغتشاشگران برخورد کند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه مماشات با اغتشاشگران معنایی ندارد، گفت: قوه قضائیه باید با جدیت و طبق قانون با برهم‌زنندگان امنیت و آشوبگران برخورد کند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس درباره لزوم برخورد قوه قضائیه با برهم زنندگان امنیت جامعه اظهار کرد: قانون در کشور باید جاری و ساری شود؛ اگر قرار باشد نسبت به هر مسئله‌ای با بی‌قانونی برخورد شود، کشور دچار هرج و مرج می شود.

 

وی افزود: امروز یک عده قلیلی به خیابان‌ها آمدند و به اموال عمومی و شخصی آسیب رساندند و باعث رعب و وحشت در جامعه شده و امنیت مردم را خدشه‌دار کردند؛ آیا قوه قضائیه باید سکوت کند؟ حق سایر مردم چه می‌شود؟ کسانی که حقشان پایمال شده چه می‌شوند؟

 

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با تاکید بر اینکه قوه قضائیه باید طبق قانون با برهم‌زنندگان امنیت و آشوبگران برخورد کند، گفت: اگر در پی اقدام اغتشاشگران و آشوبگران، اموال عمومی آسیب دیده است، حتما باید خسارت آن گرفته شود؛ در این جا مماشات اصلا معنا ندارد.

 

آرامی ادامه داد: همانطور که رئیس دستگاه قضا گفت، دستگاه قضا نباید در مواجهه با آشوبگران کوتاه بیاید و نباید سخت گیری کند؛ باید آن چیزی که قانون روشن کرده است، اجرا شود.

 

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: قوه قضائیه باید با جدیت و مطابق قانون با اغتشاشگران برخورد کند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: