صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۰:۲۹
  • سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱
  • Tuesday 20 December 2022
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 20
کد خبر: ۱۶۴۵۷۷

تیراندازی به صهیونیست‌ها در نابلس، درگیری مسلحانه در بیت‌لحم

همزمان با عملیات تیراندازی به سمت ایست بازرسی صهیونیست‌ها در نابلس، جوانان فلسطینی با اشغالگرانی که به بیت‌لحم یورش برده بودند، درگیر شدند.

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از عملیات تیراندازی به سمت ایست بازرسی «جبل جرزیم» نظامیان رژیم موقت صهیونیستی واقع در نابلس خبر دادند.

 

خبرگزاری «شهاب» گزارش داد که همزمان اشغالگران به شهر «بیت‌لحم» در کرانه باختری یورش بردند و خانه‌ای را محاصره کردند که جوانان فلسطینی نیز درگیری مسلحانه با آنها را آغاز کردند.

 

منابع محلی با بیان اینکه صهیونیست‌ها نیروهای کمکی زیادی را به سمت بیت‌لحم اعزام کردند، می‌گویند اشغالگران از یکی از کسانی که در خانه مذکور محاصره شده می‌خواهند خود را تسلیم کند.

 

خبرگزاری شهاب در ادامه نوشت: «در بحبوحه حضور شدید نیروهای اشغالگر در منطقه وادی معالی، انفجار مهیبی شهر بیت‌لحم را لرزاند. در پی این انفجار، دود در مجاورت خانه محاصره شده بلند شد».

 

رسانه‌های فلسطینی نیز خبر دادند که تیراندازی و درگیری مسلحانه بین مقاومت فلسطین و نظامیان کودک‌کُش صهیونیست در مجاورت خانه محاصره شده در بیت لحم ادامه دارد.

 

این در حالی است که بامداد یکشنبه، گروه مقاومت «عرین الاسود» هشدار داده بود روزهای یورش صهیونیست‌ها به قبله اول مسلمین را روزهای مقاومت و روزهای آتش در برابر اشغالگران و شهرک‌نشینان قرار می‌دهند. / فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: