صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۰۴ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 25
کد خبر: ۱۶۵۳۸۴

جزئیات ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام (ره)

به منظور ساماندهی مقابل ترمینال مسافری فرودگاه امام خمینی (ره)، مقرر شد تاکسی‌های اینترنتی از داخل پارکینگ شماره سه نسبت به انتقال مسافران اقدام کنند.

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به منظور ساماندهی مقابل ترمینال مسافری فرودگاه، مقرر شد تاکسی‌های اینترنتی از داخل پارکینگ شماره سه نسبت به انتقال مسافران اقدام کنند.

بدین ترتیب ضمن جلوگیری از ازدحام و ترافیک مقابل ترمینال، محل مشخصی در پارکینگ سه که از طریق پل ارتباطی با ترمینال یک مرتبط است و فاصله ای حدود ۸۰۰ متر دارد، برای تاکسی‌های اینترنتی مشخص شده است.

این موضوع موجب می‌شود از آسیب به کسب و کار تاکسی‌های فرودگاهی نیز جلوگیری شود و خدمات با کیفیت بهتر و ایمنی بالا به مسافران ارائه شود.

ط‌بق اعلام روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره)، از آنجا که تاکسی‌های اینترنتی و مسافربر‌های شخصی علامت مشخصه‌ای ندارند، قابل تشخیص نبوده‌ و از سوی دیگر هویت راننده خودرو مسافربر برای فرودگاه نامشخص است و تشخیص مسافربر شخصی که اطلاعات آن در جایی ثبت نشده است و تاکسی اینترنتی مقدور نبود و در صورت شکایت مسافران امکان پیگیری آن در حال حاضر وجود ندارد.

بنابراین این طرح به منظور ساماندهی مسافربر‌ها و حفظ ایمنی مسافران برنامه‌ریزی شده است؛ این طرح در راستای تکریم مسافر انجام می‌شود با اجرای این طرح امکان پیگیری شکایات مسافران از تاکسی‌های اینترنتی فراهم می‌شود و از فعالیت مسافربر‌های شخصی که احراز هویت نشده‌اند جلوگیری به عمل می‌‌آید./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: