صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۵ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 26
کد خبر: ۱۶۵۴۶۲

کاهش شدید دستمزد‌ کارگران در انگلیس

شرکت مشاوره چندملیتی PwC پیش‌بینی کرد کارگران انگلیسی با کاهش شدید دستمزد‌های واقعی طی سال‌های آتی روبه‌رو هستند.

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس آخرین گزارش شرکت مشاوره چندملیتی PwC که در اوایل این هفته منتشر شد، میانگین دستمزد یک کارگر انگلیسی در سال آینده به سطحی که آخرین بار در سال ۲۰۰۶ مشاهده شده بود کاهش می‌یابد.

 

به گزارش خبرگزاری راشا تودی، این شبکه خدمات حرفه‌ای پیش‌بینی کرده است که دستمزد‌های واقعی، که عامل تورم هستند، در سال جاری میلادی، سال آینده میلادی (۲۰۲۳) و تا ۲ سال دیگر پس از آن، کاهش خواهد یافت.

 

«بارت کوپلیان» اقتصاددان ارشد PwC در توضیح این گزارش گفت: «سال ۲۰۲۲ بدیهی است که سال بسیار چالش برانگیزی برای اقتصاد انگلیس بوده است و جای تعجب نیست که این باد‌های سرد در طول سال ۲۰۲۳ ادامه داشته باشد.»

 

«PricewaterhouseCoopers» پرایس واتر هاوس کوپرز (PwC) شرکت چندملیتی خدمات حرفه‌ای انگلیسی است، که در زمینه ارائه خدمات مشاوره مدیریت، مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری، مشاوره حقوقی و مالیاتی، بیمه، خدمات حسابداری و حسابرسی فعالیت می‌کند.

 

این در حالی است که در پی اعتصاب کارکنان آمبولانس‌ها در انگلیس، دولت این کشور از مردم خواست بیشتر از خود مراقبت کنند تا به آمبولانس نیاز پیدا نکنند!

 

هزاران نفر از کارکنان آمبولانس در انگلیس روز چهارشنبه گذشته اعتصاب ۲۴ ساعته خود را آغاز کردند. این در حالی است که اتحادیه‌ها و دولت موضوع به خطر افتادن جان مردم را در نتیجه اعتصاب به گردن یکدیگر می‌اندازند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما