صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۰:۴۰
  • پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
  • Thursday 23 February 2023
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۷ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 28
کد خبر: ۱۶۵۶۹۰

عضو مجلس خبرگان: اغتشاشگران چون فریب شیطان را خوردند اعمال زشت خود را زیبا می‌دیدند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اغتشاشگران و افرادی که بازیچه دست اجانب شدند، بدانند که فریب شیطان را خورند و پیروی از شیاطین هم موجب می‌شد اعمال زشتشان در نظرشان زیبا جلوه کند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام محمد بهرامی‌خوشکار عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد دانشگاه شهید مطهری(ره) با اشاره به ارتباط آیه 8 سوره فاطر ( أَفَمَنْ زُیِّنَ لَهُ سُوءُ عَمَلِهِ فَرَآهُ حَسَنًا ۖ فَإِنَّ اللَّهَ یُضِلُّ مَنْ یَشَاءُ وَیَهْدِی مَنْ یَشَاءُ ۖ فَلَا تَذْهَبْ نَفْسُکَ عَلَیْهِمْ حَسَرَاتٍ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ بِمَا یَصْنَعُونَ) با حوادث اخیر کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر طبق فرموده امام خمینی(ره) انفجار نور بود و دشمنان در صدد هستند تا این نور را خاموش کنند در واقع دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند نور خدا را خاموش کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان باید بدانند که نور خدا خاموش شدنی نیست، افزود: ملت بزرگ ایران با پیروی و تبعیت از رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای این راه را با تمام قدرت ادامه خواهد داد.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: اغتشاشگران و افرادی که بازیچه دست اجانب شده اند، با همراهی اجانب شیطان‌صفت می‌خواهند آرمان‌های مقدس مردم شریف ایران را پایمال کنند بدانند که دارند فریب شیطان را می خورند و شیاطین جن و انس، اعمال زشتشان را در نظرشان زیبا جلوه می دهد و خیال می کنند که کار خوب انجام می دهند ولی باید بدانند که اینها وسوسه شیطان است.

 

حجت الاسلام بهرامی‌خوشکار با بیان اینکه شیطان همیشه ضد نور و دوست تاریکی و ظلمات است، گفت: آنها که از شیطان پیروی می‌کنند در واقع در ظلماتی قدم می گذارند که انتهایش ضلالت و فتنه است و چیزی جز خسران دنیوی و اخروی نصیب آنها نمی گردد.

 

وی ادامه داد: در هر صورت ملت ایران تحمل این اعمال ناروا را نخواهد داشت و هر شخصی که در هر مقامی باشد و بخواهد به این انقلاب مقدس ضربه بزند، از نظر مردم شریف ایران مطرود است.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: ملت عزیز ایران با پیروی از آرمان‌های امام خمینی(ره) و خلف صالح او حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هر توطئه‌ای را خنثی خواهد کرد و با امید به آینده‌ای درخشان از این مبارزه خسته نشده و این انقلاب را به انقلاب امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف متصل خواهد کرد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: