صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۰۸ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 29
کد خبر: ۱۶۵۹۳۹

برنامه ویژه یک استقلالی برای شکست پرسپولیس!

شاگردان امیر قلعه‌نویی برای دیدار مقابل پرسپولیس ۷۲ ساعت زودتر از مسابقه اردوی خود را برپا کردند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلالی نماینده سیرجان در لیگ برتر برای مصاف هفته چهاردهم این تیم مقابل پرسپولیس که قرار است در استان کرمان و به میزبانی گل گهر برگزار شود شب گذشته اردوی تیمش برای رویارویی مقابل این حریف را استارت زد.

 

بازیکنان تیم گل گهر سیرجان بعد از انجام تمرین عصر روز چهارشنبه با یک هواپیمای چارتر عازم سیرجان شدند تا اردوی شبانه روزی خود را در این شهر آغاز کنند.

 

بازیکنان این تیم عصر امروز یک جلسه تمرین خود را در سیرجان برگزار کردند و فردا آخرین جلسه تمرینی شان برای دیدار با پرسپولیس را پشت سر خواهند گذاشت.

 

گفته می‌شود دلیل این اقدام تیم گل گهر قرار گرفتن هر چه بیشتر بازیکنان این تیم در شرایط آب و هوایی سیرجان برای مقابله با پرسپولیس است.

 

کاروان تیم پرسپولیس فردا جمعه ۲۴ ساعت زودتر از برگزاری دیدار با گل گهر عازم سیرجان می‌شود. مصاف این دو تیم روز شنبه دهم دی ماه و از ساعت ۱۶ در استادیوم اختصاصی گل گهر برگزار خواهد شد.

 

گل گهر در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد که با کسب پیروزی احتمالی در این دیدار ۲۷ امتیازی شده و بالاتر از پرسپولیس ۲۶ امتیازی قرار خواهد گرفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حال حاضر با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم استقلال (که همین تعداد امتیاز دارد) در صدر جدول رده بندی قرار دارند./ خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: