صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۰ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 31
کد خبر: ۱۶۶۱۲۳

غایب بزرگ پرسپولیس برای بازی مهم در سیرجان

مصدومیت امید عالیشاه کادرفنی پرسپولیس را با چالشی جدید روبرو کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ فهرست پرسپولیس برای سفر به سیرجان و حضور در مهم‌ترین تقابل هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، با یک غایب بزرگ بسته شد و آن‌هم کسی نبود جز امید عالیشاه. کاپیتان باتجربه پرسپولیس که در ۲ بازی اخیر سرخ‌پوشان پایتخت و در غیاب یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته، به مهاجم هدف سرخ‌پوشان پایتخت تبدیل شده بود، حالا شانسی برای حضور در رویارویی با گل‌گهر ندارد و همین مسئله باعث شده تا پرسپولیس بیش از پیش با فقدان مهاجم برای تکمیل ترکیب خود مواجه شود.

 

سرخ‌پوشان پایتخت در مهم‌ترین رویارویی هفته چهاردهم این فرصت را دارند تا بتوانند با استفاده از فرصت توقف استقلال، با ۲ امتیاز خود را در صدر جدول لیگ بیست‌ودوم پیش بیندازند اما شکست در مقابل گل‌گهر در سیرجان می‌تواند پرسپولیس را حتی شاید تا رتبه چهارم جدول پایین بفرستد و همین مسئله باعث شده تا شاگردان گل‌محمدی در تکاپو برای رسیدن به پیروزی در بیرون از خانه باشند.

 

و سرانجام نوبت به عبدی و پاکدل می‌رسد؟

سرمربی پرسپولیس برای چینش خط حمله تیمش، ابزار لازم را در اختیار ندارد و مهدی عبدی و حامد پاکدل، ۲ گزینه در دسترس یحیی گل‌محمدی هستند که می‌توانند در خط حمله به کمک سرخ‌پوشان پایتخت بیایند. عبدی و پاکدل که تنها مهاجمان تخصصی پرسپولیس در سیرجان هستند، هفته گذشته در دیدار با پیکان به عنوان یار جانشین به ترکیب پرسپولیس آمدند اما نتوانستند در تهدید دروازه پیکان موفق باشند و گلی را به سود پرسپولیس به‌ثمر برسانند.

 

۲ مهاجم تخصصی پرسپولیس شاید بهترین فرصت را دارند تا بتوانند با درخشش در سیرجان، هم در بین هواداران سرخ‌پوش محبوبیت از دست رفته خود را بازیابی کنند و هم از لیست سیاه یحیی گل‌محمدی خارج شوند و برای ادامه فصل همچنان شانس حضور در جمع بازیکنان پرسپولیس را داشته باشند و در نقل‌وانتقالات زمستانی در خطر مازاد اعلام شدن نباشند.

 

۲ اسلحه پنهان یحیی در سیرجان

یحیی گل‌محمدی اگر بخواهد بازهم به مهدی عبدی و حامد پاکدل در سیرجان و در دیدار حساس مقابل گل‌گهر میدان بدهد، راهی جز استفاده از مهدی ترابی و وحید امیری در پستی غیرتخصصی ندارد. سرمربی پرسپولیس برای پیاده‌سازی این ایده تهاجمی، باید احتمالاً بازیکنانی مثل علی نعمتی و محمد عمری را به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت اضافه کند تا خلأ امیری و ترابی در پست دفاع چپ و وینگر چپ پر شود و این ۲ بازیکن بتوانند به خط حمله تیم‌شان اضافه شوند.

 

امید عالیشاه با توجه به تجربه بالای خود می‌توانست نیروی کمکی مناسبی برای پرسپولیس در سیرجان باشد اما مصدومیت به او اجازه سفر به سیرجان نداد تا پرسپولیس در غیاب او و البته شیخ دیاباته در خط حمله با چالشی بزرگ در مقابل بهترین خط حمله لیگ بیست‌ودوم مواجه شود و باید دید تصمیم سرمربی پرسپولیس برای چینش خط حمله تیمش در سیرجان چه خواهد بود./ فوتبال 360

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: