صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۲ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 02
کد خبر: ۱۶۶۴۳۰

پایان خط پرسپولیس و ستاره‌ای که یک گل تاریخی زد

خبردار شدیم مهدی عبدی ستاره جوان قائم‌شهری با باشگاه پرسپولیس به خط پایان رسیده‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی عبدی مدت‌هاست از مدار تاکتیکی یحیی گل محمدی خارج شده و سرمربی پرسپولیس تیمش را با ۶ هافبک ارنج می کند اما حاضر نیست این مهاجم جوان را در ترکیب قرار دهد.

 

برهمین اساس مهدی عبدی که در فصل جاری حتی یک گل هم به ثمر نرسانده، تصمیم گرفته است از پرسپولیس جدا شده و ماجراجویی جدیدی را آغاز کند. گرچه این بازیکن جوان با پیشنهادات خوبی از تیم‌های صنعتی و لیگ برتری مواجه شده اما خودش دوست دارد همان مسیری را طی کند که پیش از این مهدی طارمی پیموده است!

 

مهدی عبدی در نقل و انتقالات تابستانی با پیشنهاد خوبی از سوی تیم چاوز پرتغال که تازه لیگ برتری شده بود مواجه شد اما...

 

یحیی گل محمدی که با کمبود مهاجم روبه‌رو بود با این نقل و انتقال مخالفت کرد. مهدی عبدی هم تصور کرد شاید سرمربی پرسپولیس قصد دارد باز هم به او اعتماد کند و می‌تواند در لیگ بیست و دوم خوش بدرخشد.

 

گذشت زمان اما عکس این موضوع را ثابت کرد؛ یحیی گل محمدی یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته را خرید و روز به روز بیشتر از دیروز مهدی عبدی را از ترکیب پرسپولیس دور کرد. حالا دیگر کار به جایی رسیده که شاید یحیی گل محمدی نیز راضی به این جدایی باشد.

 

مهدی عبدی تا سال ۱۴۰۵ با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما می‌تواند با پرداخت مبلغی از این تیم جدا شود. ظاهرا دو باشگاه براگا و چاوز پرتغال خواهان این مهاجم جوان پرسپولیس شده اند و خودش هم دوست دارد آینده‌اش را در لیگ پرتغال جستجو کند.

 

گفتنی است براگا در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رده سوم لیگ پرتغال قرار دارد و چاوز نیز با ۱۹ امتیاز در رده نهم جدول لیگ پرتغال ایستاده است./ خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: