صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۱۶
  • چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱
  • Wednesday 04 January 2023
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۳ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 03
کد خبر: ۱۶۶۶۷۴

هلاکت یک نظامی صهیونیست در پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی

رسانه‌های عبری خبر دادند که یک نظامی صهیونیست در یکی از پایگاه‌های نظامی این رژیم به هلاکت رسیده است.

به گزارش راهبرد معاصر، کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی، صبح امروز (سه‌شنبه)، خبر داد که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در یکی از پایگاه‌های نظامی این رژیم در مرکز اراضی اشغالی به هلاکت رسیده است.

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه اجازه انتشار این خبر صبح امروز داده شده، گزارش دادند که این نظامی دیشب به هلاکت رسده است.

 

کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که تحقیقات درباره علت کشته شدن این نظامی صهیونیست آغاز شده و ارتش این رژیم هنوز به دلایل قطعی درباره کشته شدن این نظامی دست نیافته است.

 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد این ظن وجود دارد که این نظامی با تیر نیروهای خودی به هلاکت رسیده باشد. براساس گزارش‌ها، پایگاهی که این نظامی صهیونیست در آن کشته شده، در نزدیکی قدس اشغالی واقع است. رسانه‌های عبری به جزئیات بیشتری درباره هلاک این نظامی اشاره نکردند.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی حدود سه ماه پیش نیز در گزارشی مشابه از هلاکت یکی از نظامیان این رژیم در شمال غرب نابلس خبر داده بود.

 

شبکه خبری «الجزیره» به نقل یک مقام صهیونیست در این باره گزارش داده بود که این نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یک عملیات زخمی شد و به هلاکت رسید./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: