صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۴۷
  • پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
  • Thursday 30 March 2023
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۱۸ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 08
کد خبر: ۱۶۷۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

زمان پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان + جزییات

زمان پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان اعلام شد جزییات بیشتر را ادامه خبر بخوانید

به گزارش راهبرد معاصر، نوری به ارزیابی و اعلام آخرین اخبار از اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان پرداخت و گفت: حدود ۸۰۹ هزار نفر از همکاران فرهنگی از مزایای رتبه اول برخوردار شدند و اکنون همکارانم در حال بررسی سوابق برای تعیین رتبه قطعی هستند که تعدادی صادر شده است. صدور هر یک رتبه‌ ۱۰۰ نفر - ساعت زمان در دانشگاهها نیاز دارد اما در آموزش و پرورش همکارانم با سرعت بیشتری مشغول کار بر روی این موضوع هستند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: هر زمان که رتبه قطعی صادر شود، مزایای درنظر گرفته شده برابر سقف ۳۸ هزار میلیارد تومانی که در بودجه برای این امر دیده شده، از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ برای آنها محاسبه و مابه التفاوت ها پرداخت خواهد شد.


وی ادامه داد: مجلس در آبان ماه مصوبه‌ای را برای مهرآفرینان از سر گذراند (مشمول شدن معلمان مهرآفرین در طرح رتبه بندی از مهر ۱۴۰۱) که ابهاماتی داشت و توقفی در آن ایجاد شده و اکنون مشغول مذاکره هستیم تا مشکلات مربوطه حل شود.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: طبق گزارش همکاران دست اندر، کار رتبه بندی در ستاد وزارتخانه، کار تعیین رتبه قطعی معلمان با سرعت بیشتری در حال انجام است و قطعاً به سال آینده نخواهد کشید. البته همکارانم، موعد زمانی زودتری را برای تعیین رتبه قطعی معلمان به من اعلام کرده بودند، اما تا لکه گیری و کارهای این چنینی هم انجام شود، کار حداکثر تا پایان سال طول می‌کشد./ روزنو

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
بابایی
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
تفاوت رتبه ۲ با رتبه ۱ در حکم معلم ۲۵ ساله ۵۰۰ هزار تومان بوده و
تفاوت رتبه ۳ با رتبه ۲ برای همان سابقه ۵۰۰ هزار تومان است .
این افزایش با تورم وحشتناک چند ماه اخیر دردی را دوا نمی کند .
ناشناس
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
واقعیت این فرآیند رتبه بندی به اطلاع نمایندگان دلسوز مردم باید برسد که اولا ساختار امتیاز بندی ان سنخیتی در ارتقاء شغلی معلمان ندارد و گنجاندن بیشتر بندها جهت دور نگه داشتن و مشغول کردند معلمان هست دوما در اجرا هم مشکلات احراز کسب این امتیازات آن به راحتی میسر نمی گردد.سوما سیستم انلاین ان غیرفعال و کند است. و در کل این عناد و کینه ورزی به جایگاه رشد کام خدمتگزاران این نظام آموزشی را تلخ کرد و افزایش لجام گسیخته تورم و گرانی این عمل را بی معنا کرد.
ناشناس
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
با سلام اقای وزیر معیشت فرهنگیان رادریابید انگیزه معلمان دیگر تمام شده دیگر صبر معلمان از امروز وفردا به خاطر رتبه بندی به سر امده لطفا هر چه زودتر رتبه بندی رااجرا کنید