صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۹ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 09
کد خبر: ۱۶۷۴۷۷

واکنش شیخ عیسی قاسم به اهانت «شارلی ابدو»

رهبر معنوی انقلاب بحرین اهانت نشریه هتاک فرانسوی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و مقدسات اسلامی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش راهبرد معاصر،‌ شیخ «عیسی احمد قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین اهانت « شارلی ابدو » نشریه هتاک فرانسوی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ، مرجعیت شیعه و مقدسات اسلامی را بشدت محکوم کرد.

 

 شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: « از کوزه همان بیرون تراود که در اوست. از رذیله چیزی جز پستی بیرون نمی‌آید و این موضوع در مورد کسانی است که کاریکاتورهای طنز بزرگان ما را منتشر می‌کنند». 

 

وی در ادامه افزود: «حضرت خامنه‌ای مدظله العالی قله مجد و بزرگواری است. حرف‌های ناپسند و تصاویر منحوس و زشت به ایشان نمی‌رسد».

 

رهبر معنوی انقلاب بحرین در ادامه تاکید کرد که اهانت شارلی ابدو با تصاویری مضحک، اهانت به امت ( اسلامی) بوده است و جای تعجبی ندارد که اهل ذلت و پستی به شخص با عزت و شریف اهانت کند.

 

 شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: عزت و عظمت و سربلندی از آن امت راستین و دین بزرگ آسمانی آن و از آن رهبر سرافراز و شجاع و عزیزی است که مملوء از اخلاق‌های پسندیده است.

 

نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که سابقه طولانی در توهین به مقدسات اسلامی دارد، اخیرا نیز به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرجعیت دینی و مقدسات و ارزش‌های دینی و ملی اهانت کرد که با واکنش تند رئیس دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو شد و سفیر فرانسه در تهران را به وزارت امور خارجه کشاند و در اولین گام، ایران انجمن ایران‌شناسی فرانسه در تهران را نیز تعطیل کرد. / تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: