صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۳۴
  • سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
  • Tuesday 07 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۱۹ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 09
کد خبر: ۱۶۷۵۵۴

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال رسما معرفی شد

«روبرتو مارتینز» اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال پرتغال انتخاب و معرفی شد.

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال امروز دوشنبه با حضور روبرتو مارتینز، این مربی ۴۹ ساله و اسپانیایی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور به جای «سانتوس» معرفی کرد.

مارتینز پیش از این هدایت تیم ملی فوتبال بلژیک را بر عهده داشت و به عنوان سوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رسید؛ هرچند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با بلژیک در همان مرحله گروهی حذف شد.

مارتینز سابقه کار در باشگاه‌های اورتون، ویگان اتلتیک و سوانزی انگلیس را هم در کارنامه دارد.

 

مارتینز در نشست خبری خود با اظهار خوشحالی از حضور در تیم ملی پرتغال گفت: خوشحالم که می‌توانم نماینده یکی از با استعدادترین تیم‌های جهان باشم. انتظارات و اهداف زیادی وجود دارد، اما من همچنین می‌دانم که گروه زیادی از مردم برای تحقق اهداف ما تلاش می‌کنند.

وی افزود: نکته مهم این است که ما یک تیم بسیار رقابتی هستیم. وقتی به حرفه بین المللی خود فکر می‌کنم، در ۶ سال و نیم در ۲۸ بازی برای تورنمنت‌های بزرگ شکست نخورده بودیم. این راهی برای رقابتی کردن تیم است. پرتغال باید همیشه اراده برای بردن همه چیز را داشته باشد و برای آن باید یک تیم مدرن و با انعطاف تاکتیکی باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال تاکید کرد: بعد از گذشت هفت سال از حضور در فوتبال جهان دقیقاً می دانم چه چیزی لازم است. دوست دارم یک دستیار پرتغالی داشته باشم که بازیکن تیم ملی بوده و حرفه‌ای بین المللی داشته باشد. من معتقدم که سرعت بخشیدن به درک ما از فوتبال پرتغال بسیار مهم است./ مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: