صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۵۳
  • چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱
  • Wednesday 18 January 2023
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۰ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 10
کد خبر: ۱۶۷۶۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

زمان اعلام نتایج قرعه کشی خودرو های بهمن موتور + جزئیات و قیمت فیلیتی و دیگنیتی

زمان اعلام نتایج قرعه کشی خودرو های بهمن موتور مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ گروه خودروسازی بهمن موتور طرح پیش‌ثبت‌نام فروش نقدی خود را هفته گذشته برگزار کرد. با این حال هنوز نتایج قرعه‌کشی آن مشخص نشده است. برخی متقاضیان تعلل در اعلام نتایج این شرکت را به طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ارتباط می‌دهند. اما نتایج قرعه کشی بهمن موتور چه زمانی اعلام می‌شود؟

 

گروه خودروسازی بهمن موتور در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امکان پیش‌ثبت‌نام یک دستگاه از محصولات این شرکت را فراهم کرد.

این طرح برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، در قالب طرح فروش نقدی و به صورت آنلاین از روز شنبه، ۱۰ دی ۱۴۰۱ تا پایان روز دوشنبه، ۱۲ دی ۱۴۰۱، از طریق سایت فروش بهمن موتور برگزار شد. زمان تحویل خودرو‌های عرضه‌شده در این طرح ۳۰ روز کاری اعلام شده است.

 

گرچه از زمان پایان ثبت‌نام این طرح هشت روز گذشته است، اما هنوز نتایج قرعه کشی بهمن موتور اعلام نشده است.

 

در این میان برخی متقاضیان می‌گویند بهمن موتور منتظر پایان طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو مانده تا مشتریان کمتری در طرح آبی‌های جاده مخصوص ثبت‌نام کنند.

 

روابط عمومی این گروه خودروسازی به تجارت‌نیوز پاسخ داد: امروز اعلام می‌شود که نتایج قرعه‌کشی چه زمانی در سایت iranecar.com منتشر می‌شود. اعلام این نتایج فردا یا پس‌فردا خواهد بود.

 

چه خودرو‌هایی در این طرح عرضه شدند؟
در این طرح، خودرو‌های فیدلیتی تیپ ۱، فیدلیتی تیپ ۲، دیگنیتی پرستیژ و کارا دو کابین عرضه شدند. قیمت مصوب این خودرو‌ها به ترتیب، ۸۸۴ میلیون، ۸۵۹ میلیون، یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون و ۳۳۷ میلیون تومان اعلام شد.

 

قیمت فیدلیتی بهتر است یا دیگنیتی؟
قیمت خودرو دیگنیتی از فیدلیتی بیشتر است. گران‌ترین فیدلیتی بازار ۷ نفره است که ۱۴ درصد معادل ۲۱۰ میلیون تومان از قیمت دیگنیتی ارزان‌تر است.

از نظر اینکه هر سال چه میزان از ارزش خودرو کم می‌شود، فیدلیتی ۷ نفره از مدل ۵ نفره آن و دیگنیتی بهتر است. چرا که اختلاف قیمت فیدلیتی ۷ نفره تولید امسال نسبت به پارسال ۳.۴ درصد است. اما این نسبت برای دو مدل خودرو دیگر ۴.۳ درصد است./تجارت نیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
سحر
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
خدایابه حق به امام زمان اسم همه دربیاداخرم اسم من بیچاره بدبخت دربیادتاالان ۳۰بارفقط دارم مینویسم
ناشناس
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
توروخذا اعلام کنید .مگه چ خبره .حداقل بدوننیم .چ باید بکنیم
ناشناس
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
خدایا چی میشه به اسم ما هم دربیاد
وهاب
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
اگه توی دوتاشون ثبت نام کنی چی میشه؟