صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۳ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 13
کد خبر: ۱۶۸۱۲۷

چهار قلو‌های یزدی خانه هدیه گرفتند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همراه با وزیر راه و شهرسازی در منزل سه خانواده دارای چهارقلوی شهر یزد حاضر شدند و به آن‌ها خانه هدیه دادند.

به گزارش راهبرد معاصر، در جریان دور دوم سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان یزد،‌ مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به همراه انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با سه خانواده دارای فرزند چهارقلو دیدار کردند.

وزیر راه و شهرسازی در این دیدار با بیان این‌که بعد از پیگیری‌های خانم خزعلی در جلسات تهران و بعد از ورود به استان یزد برآن شدیم که به طور ویژه این کار خیر محقق شود، اظهار کرد: رئیس جمهور به دلیل فشردگی برنامه‌ها نتوانستند در این دیدار حضور داشته باشند اما سلام رساندند و قول دادند که به هر خانواده یک واحد اهدا شود.

وی با بیان این‌که هرکدام از خانواده‌ها می‌توانند یک واحد آپارتمان یا زمین  هدیه بگیرند، افزود: تمام تلاش ما این است که شما مشکلی از جهت تامین مسکن نداشته باشید و تمام فکر و دغدغه تان بزرگ کردن بچه‌ها باشد.

 انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نیز در این دیدار با تاکید بر این‌که امیدواریم با پیگیری‌هایی که صورت میگیرد در کمترین زمان خانه این سه خانواده تامین شود، عنوان کرد:  یکی از مشکلاتی که سرراه خانواده ها برای بچه دار شدن  هزینه گزاف مسکن است ما در دولت برآنیم که در قدم اول این نگرانی را از روی دوش خانواده‌های چهارقلو و در قدم های بعدی در بین سایر خانواده‌های پرجمعیت حذف کنیم.

 خزعلی در حاشیه دیدار از همراهی و خیرخواهی صاحبخانه یکی از چهارقلوها قدردانی و تاکید کرد: این عمل خداپسندانه ذخیره آخرت است همراهی مالک با شرایط سخت مستاجر یکی از رفتارهای خیرخواهانه‌ای است که میتواند تجمل شرایط سخت را برای هر مستاجری راحت کند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: