صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۳ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 13
کد خبر: ۱۶۸۱۴۰

اعتراف جنجالی یک استقلالی؛ فقط با زور و گرفتن پنالتی بردیم

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان متأسفانه نقشه و برنامه‌ای در بازی دیروز نداشتند. امیدوارم ساپینتو اگر نمی‌تواند تیم را با تاکتیک جلو ببرد؛ حداقل روی شوت‌های از راه دور با بازیکنان تمرین کند

به گزارش راهبرد معاصر، سعید مراغه چیان در خصوص پیروزی استقلال مقابل تراکتور و صعود به دور یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال همانند بازی گذشته عملکرد چندان جذابی را برای بیننده علی‌الخصوص هواداران به جا نگذاشت، اما تراکتور بازی بسیار روان و خوبی به نمایش می‌گذارد و از سبک بازی آن‌ها لذت بردم، آن‌ها به هیچ عنوان به اینکه در خانه حریف بازی می‌کنند توجهی نداشتند و به خوبی سوار بر بازی بودند.

وی افزود: آبی‌پوشان متأسفانه نقشه‌ و برنامه‌ای برای این بازی نداشتند. امیدوارم ساپینتو اگر نمی‌تواند تیم را با تاکتیک جلو ببرد؛ حداقل روی شوت‌های از راه دور با بازیکنان تمرین کند، زیرا این بهترین راه است تا هم موقعیت به وجود بیاوریم و هم اینکه بتوانیم به گل برسیم. یزدانی حقیقت را گفت، ما اگر با قلدری و زور پنالتی نمی‌توانستیم پیروز شویم؛ به هیچ عنوان قدرت برتری مقابل شاگردان خمز را نداشتیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در این رابطه افزود: تراکتور با کادرفنی جدید به یک بلوغ ویژه رسیده است و قطعاً در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. ساپینتو حالا اگر قرار است بماند پس باید روی نقل و انتقالات تفکر بیشتری بگذارد. نقل و انتقالات ابتدای فصل با نظر مربی نبود و این باعث شد که ساپینتو بدون نفرات مدنظر کار کند، حالا وقت آن است تا با انتخاب‌های فکر شده و دقیق بازیکنانی را به خدمت بگیرد که به نفع تیم باشند.

مراغه چیان در خصوص دیدار بعدی استقلال مقابل سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: نیم فصل بعدی فقط به یک شرط زیبا می‌شود و غیر از آن هیجانی در فوتبال ایران تجربه نخواهد شد. حضور تماشاگران تنها دلیل جذابیت یک بازی است. وقتی ۲۲ نفر بازیکن دنبال یک توپ باشند؛ در زمینی که صدای تماشاچیان نمی‌آید به هیچ عنوان ارزش ندارد. استقلال و سپاهان همواره بازی‌های جذابی داشته‌اند و نتیجه آن از حساسیت بالایی برخوردار بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استقلال با توجه به اینکه در اصفهان باید به مصاف سپاهان برود کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت. ۲ تیم در بالای جدول نیازمند پیروزی هستند و برای هر دو تیم این بازی ۶ امتیازی خواهد بود. امیدوارم هر نتیجه‌ای به دست آمد به نفع استقلال باشد و اینکه هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند تا از بازی لذت ببریم./ خبر ورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: