صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۳۴
  • سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
  • Tuesday 06 June 2023
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۵ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 15
کد خبر: ۱۶۸۴۹۰

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های قزوین فردا دوشنبه + جزییات ساعت کاری ادارات قزوین

ستاد بحران استان قزوین ساعت کاری جدید ادارات و همچنین مراکز آموزشی این استان را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس مصوبه ستاد بحران استان قزوین و با توجه به بارش برف و برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز، شروع به کار تمامی دستگاه‌های دولتی از روز دوشنبه ۲۶ دی تا پایان هفته ساعت ۹ صبح و پایان کار ساعت ۱۴ خواهد بود.

همچنین کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است با اعلام استانداری قزوین امتحانات دانشگاه‌ها و مقاطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

هوای سرد تا شنبه میهمان مردم قزوین

کارشناس هواشناسی قزوین گفت: با توجه به مدل‌های هواشناسی هوای سرد تا روز شنبه میهمان مردم قزوین است.

مریم بهروزی اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی از گذر پیاپی موج امواج سرد در استان قزوین و استقرار هوای سرد در استان قزوین تا صبح روز یکشنبه خبر می‌دهند.

وی از اغاز بارش برف و باران در ارتفاعات استان قزوین خبر داد و افزود: در گردنه‌ها و ارتفاعات استان قزوین در دو روز آینده شاهد وزش باد و همچنین کولاک خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی قزوین با بیان اینکه فردا جمعه ابتدای روز جو استان پایدار است تصریح کرد: سرعت باد در بعد از پنجشنبه زیاد نیست ولی برای روز جمعه بادها شدت بیشتری خواهد داشت.

گفتنی است دیروز چهارشنبه استان قزوین دمای زیر صفر را تجربه کرد.

کولاک و کاهش دید در محورهای استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه هم اکنون تردد در همه محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است، افزود: در ارتفاعات و گردنه‌ها شاهد کولاک و کاهش دید هستیم.

جواد حق لطفی با اشاره به بارش برف در استان قزوین اظهار کرد: از ساعت یک بامداد شب گذشته شاهد بارش گسترده برف در سطح استان قزوین هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در همه محورهای مواصلاتی استان قزوین در حال انجام است، افزود: در ارتفاعات و گردنه‌های استان قزوین شاهد کولاک و کاهش دید هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: شهروندان از سفرهای غیرضروری به صورت جدی پرهیز کنند اما در صورت نیاز به مسافرت حتماً زنجیر چرخ و امکانات اولیه امدادی و گرمایی را به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: عملیات برف روبی و بازگشایی مسیرها به صورت مستمر توسط راهداران در حال انجام است و این روند ادامه نیز خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان و مردم استان قزوین حتماً قبل از انجام مسافرت‌های ضروری از طریق سامانه ۱۴۱ آخرین وضعیت راه‌ها را استعلام کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: