صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۴۴
  • يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
  • Sunday 26 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۸ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 18
کد خبر: ۱۶۹۰۳۸

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف(ع)

رسانه‌های فلسطین از ورود غیر قانونی شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف (ع) در نابلس واقع در کرانه باختری و درگیری آن‌ها با فلسطینیان خبر دادند.

به گزارش راهبرد معاصر، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه به مقبره حضرت یوسف (ع) و منطقه اطراف آن در شهر نابلس یورش برده و درگیری شدیدی بین آن‌ها و مبارزان فلسطینی رخ داد.

 

منابع محلی گزارش دادند که چندین گشتی رژیم اشغالگر نیز به منطقه شرقی نابلس یورش برده و در اطراف مقبره حضرت یوسف (ع) مستقر شدند تا امنیت شهرک‌نشینان را در حین ورود به مقبره تأمین کنند.

 

بنابر گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، گشتی‌های رژیم اشغالگر از خیابان القدس وارد شهر شده و در منطقه الضاحیه مشرف به مقبره حضرت یوسف(ع) مستقر شدند و علاوه بر آن یک نیروی پیاده نظام صهیونیستی نیز از سمت جبل الطور وارد این منطقه شدند.

 

بنابراین گزارش، درگیری شدیدی در خیابان عمان و منطقه الضاحیه رخ داد که نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینیان بمب صوتی و گاز اشک‌آور شلیک کردند.

 

به گفته منابع فلسطینی، نظامیان اشغالگر در حین یورش به منطقه شرقی نابلس هدف تیراندازی و پرتاب نارنجک و کوکتل مولوتف از سوی فلسطینیان قرار گرفت.

 

در این درگیری تعدادی از فلسطینیان زخمی شده و چند نفر نیز بازداشت شدند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: