صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۱۸
  • سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
  • Tuesday 24 January 2023
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 21
کد خبر: ۱۶۹۴۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

آخرین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس/ پاسخ گل محمدی به پیشنهاد معاوضه بازیکن با ۳ تیم

در فضای مجازی با شاره به این موضوع این سوال را مطرح کرده اند که چرا باشگاه پرسپولیس به این راحتی رضایت نامه سیامک نعمتی را برای باشگاه فولاد صادر می‌کند و از اشتباهات قبلی اش درس نمی‌گیرد.

به گزارش راهبرد معاصر، انتقال یک طرفه سیامک نعمتی به فولاد با واکنش گروهی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی همراه شده است. آن ها با اشاره به نقل و انتقالات چند سال اخیر به پیش شرط های باشگاه فولاد برای انتقال بازیکن به پرسپولیس اشاره کرده و تاکید داشته اند هروقت پرسپولیس بازیکنی از فولاد خواسته، باشگاه اهوازی ابتدا با انتقال مخالفت کرده و بعد هم شرط و شروط مالی را مطح کرده و در ازای انتقال یک بازیکن، گاهی حتی چند بازیکن از پرسپولیس را طلب کرده است.

در فضای مجازی با اشاره به این موضوع این سوال را مطرح کرده اند که چرا باشگاه پرسپولیس به این راحتی رضایت نامه سیامک نعمتی را برای باشگاه فولاد صادر می کند و از اشتباهات قبلی اش درس نمی گیرد.

ادعا و سوال درستی که البته تنها یک پاسخ برای آن وجود دارد و آن این است که هیچ بازیکنی از تیم فولاد مورد نظر یحیی قرار نگرفته است. باشگاه پرسپولیس در چند نوبت از گل محمدی پرسید که آیا در قبال انتقال نعمتی به تیم های مس، تراکتور و فولاد که خواهان جذب او شده اند، بازیکنی را می خواهد یا نه و گل محمدی هم اعلام کرده از این تیم ها بازیکنی نمی خواهد.

از این رو طبیعی است که باشگاه پرسپولیس هم یک طرفه فسخ نعمتی را صادر کرده و تنها شرط مطرح شده این است که سیامک نعمتی مبلغ قرارداد این فصل و باقی مانده مطالبات خود از فصول گذشته را نیز ببخشد. شاید تنها منفعت باشگاه پرسپولیس از انتقال بازیکنی با توانایی های سیامک نعمتی همین موضوع باشد./ همشهری انلاین

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
قیطور
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
با این شرایط وتفکرکادر روی نیمکت پرسپولیسی در اینده شاید بازیکنی دلباخته وعاشق تیم به این تیم ضعیف بنظر میرسد چون در این دو سه سال خیلی چهره ها رفتند