صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 22
کد خبر: ۱۶۹۶۵۱

کدام مدارس چهارمحال و بختیاری فردا دوشنبه تعطیل است؟

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: کلاس‌های مقطع ابتدایی در برخی از شهرستان‌ها در روز دوشنبه سوم بهمن‌ماه به دلیل برودت هوا در شبکه شاد برگزار می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان با توجه به برودت هوا، روز دوشنبه ۳ بهمن‌ماه، فعالیت آموزشی همه مدارس ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، بن، کیار،سامان و کوهرنگ(به غیر از بخش بازفت) در نوبت صبح و بعداز ظهر به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار می شود.

براساس این اطلاعیه، مقاطع متوسطه اول و دوم این شهرستان ها ساعت ۹صبح آغاز به کار می‌کنند و در نوبت بعد از ظهر نیز یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

همچنین اعلام شده است: مدارس شهرستان‌های لردگان، اردل،فلارد ، خانمیرزا و بخش بازفت ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و در نوبت بعد از ظهر یک ساعت زودتر تعطیل می شود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به درخواست خانواده‌ها و کارمندان، کودکستان‌های استان روز دوشنبه به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد ولی حضور نوآموزان الزامی نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: توده پرفشار هوای سرد در استان تا پایان هفته حاکم است و در این مدت همچنان با کاهش محسوس دما روبرو هستیم.

معصومه نوروزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اگرچه این سرمای هوا در استان طی ۳۰ سال اخیر بی‌سابقه نبوده است اما ماندگاری طولانی مدت آن نیاز به تحقیق و بررسی بیشتری دارد.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه هفته آینده با ورود یک سامانه بارشی به استان الگوها تغییر کرده و دما تا حدی افزایش پیدا می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، سردترین ایستگاه استان در صبح روز یکشنبه را بلداجی با ۲۵.۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر اعلام کرد و گفت: همچنین دمای کمینه طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد ۲۳.۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، بروجن ۱۸.۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، لردگان ۴.۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، کوهرنگ ۱۸.۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، اردل ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، فارسان ۱۷.۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سامان ۱۲.۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، بن ۲۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، شلمزار ۱۸.۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، فرخشهر ۲۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، بازفت ۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سورشجان ۲۱ درجه سانتی‌گراد زیرصفر و مالخلیفه ۶.۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شد./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: