صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 22
کد خبر: ۱۶۹۶۶۷

نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد

نتایج قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد.

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، گفت: ثبت‌نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۲ دی آغاز و تا روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه در سایت لبیک ادامه داشت و در این مدت۵۰۰۷۲ نفر از دانشگاهیان کشور با مراجعه به سایت labbayk.ir نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

حجت‌الاسلام مطهری‌پور افزود: قرعه‌کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد. بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان این دوره به دانشجویان متأهل، دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.

وی ادامه داد: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند، می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

مطهری‌پور گفت: پذیرفته‌شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده‌اند که اسامی آن‌ها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت :اعزام دانشگاهیان در بیست و سومین دوره به عتبات عالیات از هفته دوم بهمن ماه مصادف با ایام پر خیر و برکت ماه رجب آغاز و تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید. امیدواریم زائرین دانشگاهی از فیوضات و برکات معنوی این ماه‌های شریف در جوار حرم اهل بیت (علیهم‌السلام) بهره‌مند شوند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: