صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 22
کد خبر: ۱۶۹۶۹۶

مدارس و اداره‌های کدام استان‌ها دوشنبه سوم بهمن تعطیل است؟

با توجه به برودت هوا ادارات و مدارس در برخی از استان‌های کشور دوشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و یا غیر حضوری شد.

به گزارش راهبرد معاصر با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های های کشور دوشنبه سوم بهمن ماه تعطیل و یا غیر حضوری شده است.

نحوه فعالیت مدارس چهارمحال‌وبختیاری در سومین روز از بهمن‌ماه

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛ با توجه به برودت هوا، روز دوشنبه ۳ بهمن ماه، فعالیت آموزشی کلیه مدارس ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، بن، کیار، سامان و کوهرنگ (به غیر از بخش بازفت) در نوبت صبح و بعداز ظهر به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

مدارس کنگاور و سنقر تعطیل شد/کرمانشاه به تاخیری خورد

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: مدارس نوبت صبح هشت شهرستان استان در همه مقاطع تا پایان هفته با دو ساعت تاخیر برگزار می‌شود، مدارس نوبت صبح شهرستان‌های کنگاور و سنقر، فردا (دوشنبه، سوم بهمن) تعطیل است.

آموزش غیرحضوری مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسط اول در ۵ شهرستان سیستان و بلوچستان
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پروش از آموزش غیرحضوری مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسط اول در ۵ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل کاهش دما و یخبندان خبر داد.

تاخیر دوساعته در شروع مدارس سیرجان

مدیر روابط عمومی فرمانداری سیرجان گفت: براساس مصوبه ستاد بحران شهرستان و با توجه به برودت و سرمای شدید هوا در هفته جاری، مقرر شد به منظور حفظ سلامتی دانش‌آموزان و کاهش دغدغه والدین آن‌ها، کلاس‌های درس مقطع ابتدایی (دوره اول و دوم) و پیش‌دبستانی شهرستان در روز دوشنبه؛ ۳ بهمن راس ساعت ۹ آغاز شود.

جزئیات نحوه فعالیت مدارس کردستان در روز دوشنبه ۳ بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان به دلیل سرما و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در شهرستان‌های قروه، دهگلان و دیواندره در هر دو شیفت صبح و بعدازظهر روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی (شبکه شاد) برگزار می‌شود./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: