صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۲۷
  • سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
  • Tuesday 14 February 2023
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 23
کد خبر: ۱۶۹۸۷۴

فردا مدارس کدام استان‌ ها با تاخیر شروغ به فعالیت می‌کنند؟

فردا هم برخی از مدارس استان های کشور به دلیل برودت هوا با تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

به گزارش راهبرد معاصر با دستور وزیر آموزش و پرورش ادامه تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی و برودت هوا لغو شد. بر همین اساس فعالیت مدارس در بسیاری از استان ها از امروز به روال عادی برگشت. با این حال برخی از استان ها از تاخیر در آغاز فعالیت مدارس خبر می دهند.

بازگشایی با تأخیر ادارات و مراکز آموزشی گلستان تا پایان هفته

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان گفت: با توجه به تداوم سرمای هوا در گلستان، با هدف حفظ پایداری جریان گاز تا پایان هفته مراکز آموزشی و ادارات با تأخیر فعالیت خواهند کرد.

حاجی گلدی کر عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان هفته فعالیت ادارات و مراکز آموزشی در استان گلستان با تأخیر آغاز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان توضیح داد: در پی پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم سرمای هوا، با هدف حفظ پایداری جریان گاز در استان، به موجب مصوبه جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران گلستان و حسب دستور استاندار، آغاز فعالیت همه نهادها و دستگاه‌های اجرای استان به غیر از انتظامی، امدادی و خدمات رسان تا آخر هفته از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

کر افزود: بر این اساس همه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در استان تا پایان هفته حضوری است و فعالیت آن‌ها از ساعت هشت و نیم صبح آغاز می‌شود.

فعالیت های آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری با تأخیر آغاز می شود

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس هفت شهرستان این استان با تاخیر آغاز خواهد شد.

افشین امیریان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا، روز سه شنبه چهارم بهمن‌ماه، فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، بن، کیار، سامان و کوهرنگ (به غیر از بخش بازفت) ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و در نوبت بعد از ظهر نیز یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

وی افزود: فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان‌های لردگان، اردل، فلارد، خانمیرزا و بخش بازفت طبق روال عادی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی که شرایط حضور در کلاس را ندارند می‌توانند در منزل از نمونه تدریس‌ها در شبکه شاد استفاده نمایند.

امیریان عنوان کرد: فعالیت کلیه کودکستان‌ها طبق روال عادی بوده ولی حضور نوآموزان الزامی نیست.

تاخیر ۲ ساعته مدارس نوبت صبح ۱۰ شهر کرمانشاه طی فردا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از تاخیر ۲ ساعته مدارس نوبت صبح ۱۰ شهر کرمانشاه طی فردا چهارم بهمن ماه خبر داد.

افشین یگانه  اظهار کرد: فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح مدارس ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه به دلیل سرمای هوا در روز سه شنبه چهارم بهمن ماه با تأخیر ۲ ساعته آغاز می‌شود.

وی افزود: تأخیر مدارس استان شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود و فعالیت مدارس در این چهار شهرستان به روال عادی خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: تلاش مدیران ذیربط استان بر این است که در راستای مطالبه و دغدغه والدین دانش آموزان، تا حد امکان از تعطیلی مدارس خودداری شود تا دانش آموزان از تحصیل جا نمانند.

آغاز فعالیت مدارس ۵ شهرستان سیستان و بلوچستان با ۲ ساعت تاخیر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت آموزش حضوری مدارس این استان فردا در تمامی مقاطع در پنج شهرستان و منطقه استان با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

مجید محبی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به یخبندان و کاهش شدید دما در برخی نقاط استان، فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، تفتان و منطقه نصرت آباد در روز سه شنبه در ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی آسمان سیستان و بلوچستان صاف، وزش باد متوسط تا نسبتا شدید در شمال، نوار شرقی و غرب استان تا سه شنبه ادامه دارد و در نقاط مستعد احتمال خیزش موقتی گردوخاک وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سرمای هوا در سطح استان و یخبندان شبانه در نیمه شمالی و جنوب شرق تا اواخر هفته ماندگار هست.

محبی ادامه داد: با عبور سامانه بارشی پنجشنبه در جنوب استان و جمعه در اکثر نقاط استان شرایط برای افزایش ابر، بارش باران گاهی وزش تند باد موقتی مهیاست.

به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعت حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و بیش از ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
هم اینک بیش از ۸۸۰ هزار دانش آموز در مدارس سیستان و بلوچستان مشغول تحصیل هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: