صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۰۱
  • پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
  • Thursday 23 February 2023
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 24
کد خبر: ۱۷۰۰۷۹

دلایل کمبود مقطعی بنزین در شرق کرمان

سرپرست فرمانداری بم در پاسخ به چرایی تشکیل صف‌های بنزین در این شهرستان طی یکی دو روز اخیر با بیان اینکه کمبود بنزین از نظر تامین سهمیه نداریم تاکید کرد: طی روز‌های اخیر به دلیل سرما و یخبندان در جاد‌های استان و سایر نقاط کشور، موضوع حمل و توزیع سوخت با مشکلاتی مواجه شد که مقطعی بود.

به گزارش راهبرد معاصر، محمد برزنگ با بیان اینکه آمار مربوط به بارگیری تانکرها موجود است اما براساس شرایط موجود اجازه تردد در جاده ها نیافته بودند اظهارداشت: مردم نگران تامین سوخت نباشند و بدون دلیل یا برای ذخیره بنزین به جایگاه سوخت مراجعه نکنند زیرا سبب تشکیل صف های طولانی و افزایش مصرف فراتر از روزهای معمول می شود.

وی تصریح کرد: به طور متوسط در این هفته در چهار شهرستان شرقی استان کرمان روزانه بیش از ۸۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده است.

سرپرست فرمانداری بم ادامه داد: خلاء ایجاد شده در چند روز اخیر باعث شلوغی صف‌ها و افزایش تقاضا شده است.

به گفته وی دلیل اصلی وضعیت روزهای اخیر همین موضوع سرما و یخبندان جاده‌ها بوده است که سایر نقاط استان و کشور را نیز درگیر کرده است.

وی بیان‌کرد: باوجود پیگیری‌های مستمر متاسفانه هنوز در سطح شهر صف‌های بنزین دیده می‌شود که بیشتر به دلیل آن است که شهروندان گمان می‌کنند کمبود بنزین رخ داده یا رخ خواهد داد لذا تلاش دارند در همین مقطع زمانی باک بنزین خود را پُر کنند.

برزنگ اظهارداشت: به شهروندان اعلام می‌کنیم هیچ مشکل و کمبودی در تامین سوخت وجود ندارد و نگران تامین بنزین خودرو نباشند.

به گفته وی، براساس مستندات مربوط به حرکت تانکرهای سوخت که از روزهای قبل شروع شده، طی چند روز آینده این مساله برطرف خواهد شد./ ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: