صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 29
کد خبر: ۱۷۰۸۳۶

کاهش شدت بارش‌ها در شمال غرب کشور از پایان هفته

به گزارش راهبرد معاصر مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی چهارشنبه از شدت بارش‌ها در شمال‌غرب کشور کاسته می‌شود اما همچنان در جنوب غرب، غرب، مرکز کشور، ارتفاعات و دامنه‌های البرز شاهد بارش خواهیم بود.

به گزارش راهبرد معاصر صادق ضیائیان گفت: فردا دوشنبه گستره بارش‌ها در بخش‌هایی از مناطق جنوب غربی کشور، مرکز، غرب سواحل دریای خزر و شرق خواهد بود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، روز سه شنبه شدت فعالیت این سامانه بارشی به شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، مرکز کشور، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل غربی دریای خزر و شمال شرق می‌رسد.

او می گوید: روز چهارشنبه از شدت بارش‌ها در شمال‌غرب کاسته می‌شود اما همچنان در جنوب غرب، غرب کشور، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و شمال شرق ادامه خواهد داشت؛ همچنین بخش هایی از شمال غرب، فارس و بوشهر هم بارش خواهند داشت.

ضیائیان گفت: در چند روز آینده که در سطح کشور بارش باران داریم در امتداد رشته کوه زاگرس مرکزی رخ می‌دهد که این بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف و حتی کولاک و در مناطق گرمسیر همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه خواهد بود ./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: