صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 13
کد خبر: ۱۷۲۹۳۰

تظاهرات هزاران صهیونیست این بار مقابل «کنست»

تدارک کابینه بنیامین نتانیاهو برای انجام «اصلاحات قضایی» گسترده، همچنان خبرساز است و تظاهرات هزار معترض صهیونیست‌ در مقابل پارلمان این رژیم را به دنبال داشته است.

به گزارش راهبرد معاصر، در ادامه اعتراضات گسترده علیه کابینه بنیامین نتانیاهو و مواضع آن، این بار معترضان با تجمع در مقابل کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با تغییرات مدنظر کابینه در نظام قضایی مخالفت کردند.

 

منابع رسانه‌ای از قدس اشغالی خبر دادند که صهیونیست‌ها روز دوشنبه (امروز) در اعتراض به برنامه جنجالی کابینه بنیامین نتانیاهو برای انجام «اصلاحات در نظام قضایی» این رژیم تظاهرات کردند.

 

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، هزاران اسراییلی با تجمع در مقابل کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بار دیگر به برنامه مد نظر کابینه برای انجام تغییرات گسترده در ساختار قضایی این رژیم اعتراض کردند.

 

بنا بر گزارش این رسانه غربی، طرح مد نظر کابینه نتانیاهو انتقادات و اتهامات گسترده‌ای را مبنی بر اینکه قوه مقننه عملا اختیارات غیرقابل کنترلی روی قوه قضاییه و دادگاه عالی کسب خواهد کرد، به راه انداخته است.

 

معترضان صهیونیست در تظاهرات امروز خود در مقابل کنست، پرچم رژیم صهیونیستی و پلاکاردهایی را در اعتراض به برنامه مورد نظر کابینه نتانیاهو در دست داشتند. روی برخی از این پلاکاردها نوشته بود: «دموکراسی اسرائیل را نجات دهید» و «همه جهان دارد تماشا می‌کند».

 

این تظاهرات در شرایطی انجام شده که به دنبال هفته‌های متمادی اعتراضات گسترده علیه کابینه نتانیاهو و برنامه مد نظر آن برای تغییران گسترده قضایی در رژیم صهیونیستی، «اسحاق هرتزوگ» رئیس این رژیم در یک سخنرانی خواستار عدم رای گیری برای این تغییرات در کنست شد./ فارس

نظر شما