صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۴۳
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 16
کد خبر: ۱۷۳۴۰۱

هلاکت ۱۲ تروریست در طرح تامین امنیت زائران عراق

۱۲ تروریست در حملات پیش‌دستانه نیروهای امنیتی در اطراف بغداد، پایتخت عراق کشته شدند.

به گزارش راهبرد معاصر فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت ۱۲ تروریست با حملات پیش‌دستانه خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی طی ساعات گذشته حملات هوایی پیش‌دستانه و عملیات ویژه‌ای را در شمال، غرب و جنوب غرب بغداد، پایتخت عراق انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، سرلشکر تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک در عراق گفت: ممکن است عملیات‌هایی در خارج از بغداد در ارتباط با تامین امنیت حصارهای امنیتی حرم امام کاظم علیه السلام در مسیر پایتخت وجود داشته باشد.

او افزود: فرماندهی عملیات مشترک جلسه ای را برگزار کرد که در آن همه نهادهای امنیتی برای هماهنگی برای تامین امنیت زائران و تقسیم نقش ها حضور داشتند و هماهنگی بالایی بین نهادهای عراقی وجود دارد.

این مقام امنیتی عراق همچنین گفت: تصمیم فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برای گشودن خیابانی که منطقه العلاوی را به پل معلق در منطقه خضرا متصل می‌کند، برای کاهش ازدحام و ایجاد انعطاف بیشتر برای طرح امنیتی اتخاذ شده است.

فرماندهی ستاد عملیات بغداد، چند روز پیش از اجرای دو طرح امنیتی و خدماتی برای سالروز شهادت امام کاظم (ع) (امروز) خبر داد و اعلام کرد که بیش از ۴ هزار نیروی اطلاعاتی در این طرح مشارکت دارند./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما