صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۲۲
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 18
کد خبر: ۱۷۳۵۵۵

طرز تهیه سالاد سزار خانگی، سالاد شیرازی مجلسی، سالاد اندونزی با کشمش

سالاد ها از جمله پیش غذا های بسیار خوشمزه می باشد که می توانید به همراه غذا سرو کنید و یا خود به تنهایی یک غذا سبک می باشد.

به گزارش راهبرد معاصر، شما می توانید سالاد ها را با انواع سبزیجات و یا مرغ گریل شده سرو کنید. سالاد ها در دنیا بسیار محبوب هستند زیرا بسیار ساده و کم کالری سالاد ها از جمله پیش غذا های بسیار خوشمزه می باشد که می توانید به همراه غذا سرو کنید و یا خود به تنهایی یک غذا سبک می باشد. هستند و به همراه سس ها سرو می شوند.قسمت هیجان انگیز سس ها که قسمت تکمیل کننده آن نیز می باشد و طعم نهایی سالاد را کامل می کنند. شما می توانیداین سالاد ها را برای مهمانی ها و مراسمات مختلف تهیه کنید با سس های مختلف این سالاد ها سرو کنید. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین و محبوب ترین سالاد ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از سالاد سزار، سالاد شیرازی، سالاد اندونزی همراه ما باشید.


طرز تهیه سالاد سزار

سالاد سزار بی شک از محبوب ترین سالاد ها در دنیا می باشد که امروزه بین ما ایرانی ها بسیار محبوب می باشد. سالاد سزار از نان تست شده و مرغ گریل شده تهیه می شود و به همراه یک سس مخصوص سرو می شود. سس سالاد سزار نقش بسیار مهمی در طعم و مزه این سالاد دارد. شما می توانید سس را به صورت ساده و یا رژیمی تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه سالاد سزار به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

طرز تهیه سالاد شیرازی

سالاد شیرازی یکی از خوشمزه ترین و اصیل ترین سالاد های ایرانی می باشد که فوق العاده خوشمزه و تابستانی می باشد و با بیشتر غذا های سنتی ایرانی طعم بسیار خوبی دارد. همان طور که از نام این سالاد پیداست برای شهر شیراز می باشد و از چند قلم مواد تهیه می شود و در انتها با آبغوره یا آبلیموترش سرو می شود. اما برای مشاهده دستور تهیه سالاد شیرازی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

طرز تهیه سالاد اندونزیسالاد اندونزی یکی از سالاد های بسیار معروف می باشد که برای کشور اندونزی می باشد. این سالاد خوشمزه از کلم سفید و بنفش و هویج و به همراه کشمش و یک سس مخصوص تهیه می شود و می توانید در کنار بیشتر غذا ها می توانید این سالاد خوش طعم را سرو کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه سالاد اندونزی به سایت آلامتو مراجعه کنید.

 

سالاد اندونزی یکی از سالاد های بسیار معروف می باشد که برای کشور اندونزی می باشد. این سالاد خوشمزه از کلم سفید و بنفش و هویج و به همراه کشمش و یک سس مخصوص تهیه می شود و می توانید در کنار بیشتر غذا ها می توانید این سالاد خوش طعم را سرو کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه سالاد اندونزی به سایت آلامتو مراجعه کنید.

نظر شما