صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 19
کد خبر: ۱۷۳۷۴۲

وزیر کشور: پیگیری مسائل اجتماعی جزو اولویت‌های وزارت کشور است

وزیر کشور گفت: پیگیری مسائل اجتماعی جزو اولویت‌های وزارت کشور است و در نظر داشته باشیم که بی‌توجهی به حوزه اجتماعی آثار سوء خود را در حوزه‌های امنیتی و سیاسی نشان می‌دهد.

به گزارش راهبرد معاصر، احمد وحیدی در نشست شورای معاونان وزارت کشور با تشریح ابعاد حضور پرشکوه مردم در اجتماع بزرگ یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: حضور مردم در صحنه همواره باعث خنثی شدن تهدیدات دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی، با تقدیر و تشکر از حضور آحاد مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن، افزود: دشمنان و بدخواهان نظام همواره به دنبال این هستند که عظمت این انقلاب و پیشرفت‌های شگرف حاصل شده دیده نشود.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه مردم حامی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: حضور انقلابی مردم حجت را بار دیگر تمام کرد تا بدون هرگونه تردیدی با توطئه دشمنان مقابله کنیم.

توجه به مسائل اجتماعی دیگر موضوع مورد اشاره وزیر کشور در این نشست بود و گفت: پیگیری مسائل اجتماعی جزو اولویت‌های وزارت کشور است و در نظر داشته باشیم که بی‌توجهی به حوزه اجتماعی آثار سوء خود را در حوزه‌های امنیتی و سیاسی نشان می‌دهد.

وزیر کشور در پایان به لزوم استفاده از مدیریت دانش در مجموعه مدیریتی کشور تأکید کرد و گفت: از اطلاعات، اندوخته‌ها، تجربیات موفق برای کارآمدسازی بیشتر نظام مدیریتی بهره گیریم و در این راستا مجموعه ستاد و صف وزارت کشور بایستی با جدیت وارد عمل شوند./ فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: