صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۴۲
  • دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
  • Monday 27 March 2023
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 20
کد خبر: ۱۷۳۸۶۶

هواشناسی فردا/وزش باد شدید در تهران

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا چهارشنبه شاهد وزش باد شدید در تهران همچنین نواحی شرقی و جنوبی کشور خواهیم بود.

به گزارش راهبرد معاصر صادق ضیائیان گفت: هشدار سطح زرد هواشناسی از فردا تا بعد ازظهر روز چهارشنبه در خصوص وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، در مناطق مستعد همراه با خیزش گردوخاک صادر شده است‌.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، سمنان، مرکزی، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شرق خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی، یزد درگیر این هشدار خواهند بود‌.

او می گوید: طی این مدت احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات، خسارت به سازه‌های موقت، سقوط تابلوهای تبلیغاتی، شکستن درختان کهن‌سال، کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید و تاخیر در پروازها وجود دارد.

ضیائیان گفت: از امشب تا پنجشنبه جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی شده که این شرایط همراه با وزش بادهای گرم جنوبی به ویژه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل است.

او گفت: فردا در شمال‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال‌شرق و نوار جنوبی کشور وزش باد رخ می‌دهد که این شرایط سبب خیزش گردوخاک در شمال‌شرق و نوار جنوبی می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: