صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۲۸
  • چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
  • Wednesday 22 February 2023
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 22
کد خبر: ۱۷۴۲۰۰

۳۰۰ میلیارد ریال مواد اولیه تولید دارو در یک انبار کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳۰۰ میلیارد ریالی مواد اولیه تولید دارو خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف مواد اولیه تولید دارو خبر داد و گفت:کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 300 میلیاردریال برآورد کرده اند.

وی درباره جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی مواد اولیه تولید دارو در محدوده جاده کرج شده و در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری مواد اولیه دارو در انباری در جاده قدیم کرج دپو گردیده است.

سرهنگ بهرامی افزود: مامورین این پلیس طی بازرسی محل، مقادیری زیادی مواد اولیه تولید دارو کشف کردند که طی بررسی‌ها مشخص می شد که مواد اولیه متعلق به یک شرکت داروسازی بوده که برابر اعلام نمایندگان سازمان غذا و دارو ، مواد مکشوفه در سامانه غذا و دارو ثبت نشده و محل مذکور نیز از استاندارد های لازم جهت نگهداری کالاهای مذکور برخوردار نیست.

وی افزود: کالاهای کشف شده شامل 10419 کیلو مواد اولیه پتاسیم کلاولانات سایلوئید و مقدار 2480 کیلوگرم ایروزیل و بیش از یک میلیون عدد ژلاتین کپسول اموکسی 500 بوده که توقیف و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 300 میلیارد ریال اعلام کرده اند از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند./ برنا

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: