صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۲۶
  • پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
  • Thursday 20 April 2023
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 25
کد خبر: ۱۷۴۴۱۳

سردار اخوان: ۲۳۰ بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه تاکنون در مناطق کمتر برخوردار به ارائه خدمات پرداختند

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: تاکنون بیش از ۲۳۰ بیمارستان سیار در نقاط مختلف کشور برابر نیاز مردم به خدمات بهداشتی درمانی ارائه گردیده است و در این بیمارستان‌ها چهار میلیون نفر خدمات دریافت کرده‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر، در ایام ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه بنا به تدبیر فرمانده نیروی زمینی سپاه و درخواست سردار مارانی فرمانده قرارگاه مدینه در بشاگرد مستقر شد.

 

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: این نیرو یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های سیار تخصصی و فوق تخصصی خود را بنا به تدبیر فرمانده نیروی زمینی سپاه و درخواست سردار مارانی فرمانده قرارگاه مدینه از تاریخ ششم اسفندماه همزمان با اعیاد شعبانیه در منطقه عمومی سردشت بشاگرد استان هرمزگان به مدت یک هفته راه اندازی کرده است.

 

سردار احمد اخوان مهدوی فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت : بیمارستان سیار آیت الله شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه دارای ۱۰۰ تخت و ۲۵ درمانگاه تخصصی می باشد‌. این بیمارستان دارای بخش‌های کامل اتاق عمل، ریکاوری، بخش بستری، رادیولوژی ،سونوگرافی، ام‌آرآی، سی‌تی‌اسکن، اورژانس، آزمایشگاه دندانپزشکی، داروخانه، آی‌سی‌یو و سی‌اس‌آر و... می‌باشد. همچنین درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی داخلی، قلب و عروق، چشم، ارتوپد، جراحی، بیهوشی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفال، سونوگرافی، رادیولوژی، ارولوژی،گوش وحلق و بینی، عفونی، غدد، ریه، داخلی؛ مغز واعصاب، گوارش، روانپزشک، طب اورژانس و عمومی است که به مردم شهرستان بشاگرد بصورت رایگان خدمات درمانی ارائه می‌کند.

 

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه هدف از برپایی این بیمارستان را با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای خدمت رسانی به مردم کم برخوردار عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۳۰ بیمارستان سیار در نقاط مختلف کشور برابر نیاز مردم به خدمات بهداشتی درمانی ارائه گردیده است و در این بیمارستان‌ها چهار میلیون نفر خدمات دریافت کرده‌اند.

 

سر دار اخوان اضافه کرد: توان و ظرفیت های نظام سلامت نیروی زمینی سپاه به حدی از شکوفایی رسیده است که براساس نیاز مردم در حوادث ِغیرمترقبه و بحرانها مثل زلزله سیل و..که قادر است برای ارایه خدمات درمانی بسیار سریع موثر و به موقع اقدام نماید. انعطاف پذیری ،نواوری، خلاقیت، خوداتکایی ، استاندارد سازی هم افزایی و دقت در ارائه خدمات پزشکی سازماندهی و هم افزایی از ویژگیهای این بیمارستان می باشد و کارکنان تخصصی فوق تخصصی و مدیریتی بالغ بر ۱۷۰ نفر می باشد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: