صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 26
کد خبر: ۱۷۴۶۳۷

برف و باران برق ۸۵ هزار خانه در لس آنجلس را قطع کرد

با ادامه طوفان در مناطقی از کالیفرنیا و افزایش ارتفاع برف و بارش شدید باران و تگرگ، برق نزدیک به ۸۵ هزار خانوار و کسب و کار در منطقه لس‌آنجلس قطع شده است.

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از رویترز، با ادامه طوفان در مناطقی از کالیفرنیا و افزایش ارتفاع برف و بارش شدید باران و تگرگ، برق نزدیک به 85 هزار خانوار و کسب و کار در منطقه لس‌آنجلس قطع شده است.

سازمان حمل و نقل کالیفرنیا اعلام کرد، «اینتراستیت 5»، بزرگ‌ترین بزرگراه منتهی به شمال به خارج از شهر به دلیل برف سنگین در شیب تند معروف به Grapevine بسته باقی مانده است؛ این در حالی که است که چندین نقطه جنوبی سایر آزادراه‌ها در داخل و اطراف لس آنجلس به دلیل سیل بسته شده است.

در شمال کالیفرنیا و سانفرانسیسکو سرمای بی‌سابقه‌ای انتظار می‌رفت و خدمات ملی آب و هوا به ساکنان هشدار داده است تا از مسافرت در بازه یک‌شنبه تا چهارشنبه به علت بارش برف و باران خودداری کنند.

بنا بر اعلام این سازمان، به علت بارش شدید برف و باران، رانندگی بسیار خطرناک تا غیرممکن است و احتمال بسته شدن گسترده جاده‌ها و تاثیرات زیرساختی وجود دارد.

دور بعدی طوفان قرار است امروز این مناطق را درنوردد و بادهایی با سرعت 80 و 70 کیلومتر در ساعت خواهد وزید. پارک ملی یوسمیتی به دلیل شرایط سخت زمستانی تا روز چهارشنبه بسته است.

دیتروید نیوز گزارش داد، بیش از 400 هزار مشتری شرکت «DTE Energy» در روز شنبه بدون برق بودند.

پیش از این طوفان، بیشتر کالیفرنیا یک بارشد غیرمنتظر، یخبندان زمستانی را تحجربه کرده بودند که با موجی از طوفان‌های مرگبار آغاز شد و سیل‌های گسترده به دنبال داشت که باعث قطعی درختان و رانش گِل و لای شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: