صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 27
کد خبر: ۱۷۴۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

صدور ۵۵ درصد احکام رتبه بندی معلمان استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۵۵ درصد از احکام رتبه بندی معلمان این استان صادر شده و احکام بقیه همکاران هم برای طی مراحل اداری به وزارتخانه ارسال شده است.

به گزارش راهبرد معاصر کلام الله صفری روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: احکام رتبه بندی معلمان بقیه همکاران در سامانه مربوطه بارگذاری شده است و به احتمال بسیار در هفته تربیت اسلامی (هشت تا ۱۴ اسفندماه) کارهای اداری و تایید احکام نهایی صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف نهایی از برنامه رتبه‌بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش، ارتقای کیفیت آموزش و تربیت دانش‌آموزان است و البته در روند اجرای رتبه‌بندی مبالغی به دریافتی همکاران افزوده می‌شود.

او با اعلام اینکه از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تسهیل امور و خدمات‌رسانی به جامعه بزرگ معلمان و مربیان استفاده می‌کنیم، گفت: مشکلات و نواقصی از قبل در حوزه زیرساخت‌های آموزشی مشهود است که برای رفع آنها برنامه‌ریزی و تلاش صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: معتقد هستم مسئولیت‌پذیری و حس همکاری باید بر انتقاد اولویت داشته باشد و در بدو نگاه به موانع و مشکلات باقیمانده از قبل، بر روی انتقاد متمرکز نشویم تا کارها در فضای هم‌افزایی و تعامل به سرانجام برسد.

۲۶۰ هزار دانش‌آموز زیر نظر ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلم در مدارس استان اردبیل در حال تحصیل علم هستند./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
ارزیاب ها به بک قانون توجه نکردند و قرار بود باتوجه به یک قانون معلمان که معلم نمونه منطقه یا استانی یا کشوری داشته باشند بعد از گرفته رتبه خود ،، یک رتبه بالاتر حساب شوند