صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 27
کد خبر: ۱۷۴۸۲۷

کاهش دمای هوا در مناطق شمالی کشور طی آخر هفته

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: باتوجه به آغاز بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل، پنجشنبه و جمعه دما در این مناطق بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش راهبرد معاصر صادق ضیائیان گفت: فردا سه شنبه وزش باد شدید در دامنه جنوبی البرز، شمال‌شرق، شمال‌غرب، جنوب شرق و مرکز کشور پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد همراه با خیزش گردوخاک است.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش نسبی دما همراه با سرعت وزش باد برای ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی پیش‌بینی شده است که این شرایط احتمال وقوع بهمن را به همراه دارد.

او می گوید: طی دو روز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل روند افزایش دما ادامه دارد. با توجه به آغاز بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل برای روزهای پنجشنبه و جمعه، دما بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

ضیائیان گفت: پنجشنبه استان‌های ساحلی خزر، زاگرس مرکزی، بخش‌های شمالی آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل، بارش باران دارند. جمعه علاوه بر این مناطق، گستره بارش‌ها به مناطقی از شمال‌شرق و شرق کشور کشیده می‌شود و روز شنبه بخش‌هایی از سواحل غربی دریای‌خزر، شمال شرق و جنوب غرب این شرایط را دارند./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: