صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۴۶
  • سه‌شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
  • Tuesday 04 April 2023
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 04
کد خبر: ۱۷۵۳۸۰

مسمومیت چند دانش‌آموز در کوار استان فارس

علی اصغر رشیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار استان فارس اظهار داشت: ساعت ۹ صبح امروز دانش اموزان یک کلاس درس در دبیرستان دوره دوم متوسطه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کوار دچار حالت مسمومیت شده‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار استان فارس افزود: معلم این کلاس بلافاصله اقدام به تخلیه کلاس درس می کند و با مشاهده این رفتار دانش اموزان دیگر نیز از کلاس‌ها خارج می شوند.

رشیدی افزود: در این بین 3 دانش‌آموز احساس سردرد و سرگیجه داشتند، که بلافاصله توسط اورژانس به مرکز درمانی کوار منتقل شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار استان فارس گفت: تعدادی دیگر از دانش اموزان هم که یا دارای بیماری زمینه ای مانند آسم یا آلرژی بودند و یا دچار اضطراب و استرس شدند نیز به این مرکز درمانی منتقل شدند.

رشیدی گفت: تاکنون در مجموع ۲۷ دانش آموز مرکز درمانی اعزام شدند که به جز یک نفر که همچنان تحت نظر پزشک هستند و بقیه هیچ مشکلی ندارند و حالت عادی دارند.

وی گفت: هم اکنون تیم های بهداشتی در محل مدرسه مستقر هستند و مشغول بررسی علل و عوامل هستند.

وی اظهار داشت: سلامت دانش اموزان خط قرمز ما است و به محض اینکه دانش اموزی احساس مشکلی کند سریعا برای رفع نگرانی وی و خانواده اش او را به مراکز درمانی اعزام خواهیم کرد لذا احتمال افزایش امار نیز است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار استان فارس گفت: این اموزشگاه ۶۱۴ دانش آموز دارد./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: