صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۴۳ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 05
کد خبر: ۱۷۵۶۵۶

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل‌گهر

استقلالی‌ها ممکن است در بازی فردا تغییراتی جزئی در ترکیب خود داشته باشند.

به گزارش راهبرد معاصر، استقلال در بازی‌های چند هفته اخیر با ترکیب ثابتی مشابه به میدان رفته و ساپینتو تقریبا ترکیب اصلی تیمش را برای ادامه لیگ انتخاب کرده. ترکیبی شامل حسینی درون دروازه، سیلوا و غلامی در قلب خط دفاعی، یامگا در سمت راست و سلمانی در سمت چپ، چشمی، مهری و رضاوند در خط میانی و محبی، قایدی و مطهری در خط حمله. ترکیبی که احتمالا جز مصدومیت یا محرومیت دلیل دیگری برای تغییر در آن وجود ندارد.

بازی بعدی استقلال در لیگ فردا مقابل گل‌گهر برگزار می‌شود. در دیداری که استقلالی‌ها برای عقب نماندن از کورس در آن محکوم به بردن هستند. آبی‌ها مصدوم و محرومی برای بازی فردا ندارند هرچند که گفته می‌شد یامگا احتمال دارد به دلیل مصدومیت در زمین حضور نداشته باشد.

به این ترتیب می‌توان گفت تنها احتمال ۲ تغییر در ترکیب وجود دارد. اول خروج یامگا به دلیل مصدومیت و حضور حردانی در زمین و دوم احتمال حضور ابوالفضل جلالی درسمت چپ خط دفاعی به جای سلمانی زیرا سلمانی هفته گذشته عملکرد خوبی مقابل نساجی نداشت و این دو به تناوب در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند. دیگر مناطق زمین اما بعید است برای آبی‌پوشان دستخوش تغییرات شود./ برنا

نظر شما