صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۱۵
  • يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Sunday 07 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 10
کد خبر: ۱۷۶۱۷۱

سرلشکر باقری: مواضع مرحوم غفوری‌فرد نشان از پایبندی به آرمان‌های انقلاب داشت

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی نوشت: مواضع و نقش‌های مرحوم عفوری‌فرد همواره نشان از تعهد و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی داشت.

 به گزارش راهبرد معاصر، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری‌فرد را تسلیت گفت.

متن کامل پیام سرلشکر باقری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت یار صدیق انقلاب و رهبری «دکتر حسن غفوری‌فرد» از پیشتازان و چهره‌های خوشنام و متعهد عرصه‌های خدمت به نظام و مردم شریف ایران، موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

مرحوم غفوری‌فرد در تاریخ نهضت اسلامی از فعالان جبهه انقلاب و  مدیران با سابقه نظام جمهوری اسلامی بود که علاوه بر چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در سنگرهای مدیریتی مهم چند دولت از جمله سکان‌داری سازمان تربیت بدنی و حوزه ورزش کشور؛ خدمات ماندگار و قابل ستایش به نسل جوان جامعه اسلامی را در کارنامه الهام‌بخش خود داشت.

او در مقاطع و شرایط حساس سیاسی اجتماعی کشور، هیچ‌گاه از صراط مستقیم انقلاب اسلامی خارج نشد و مواضع و نقش‌های او همواره نشان از تعهد و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی داشت.

فقدان آن شخصیت گرانمایه را به آحاد  ملت عظیم‌الشأن ایران ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت واسعه الهی و همنشینی با امیر مؤمنان حضرت علی بن ابیطالب علیه‌السلام و برای بازماندگان معزز او، صبر، شکیبایی و ثبات قدم توان با پاداش صابرین از طلب می‌کنم.  

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستادکل نیروهای مسلح/ فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: