صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 15
کد خبر: ۱۷۶۸۱۹

توضیحات خزعلی درباره حواشی پیام ویدئویی به نشست کمیسیون مقام زن

معاون امور زنان ریاست‌جمهوری در مورد حواشی به وجود آمده پیرامون پیام ویدئویی‌اش به نشست کمیسیون مقام زن توضیحاتی ارائه داد و گفت: ما می‌توانیم در این کمیسیون شرکت کنیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ انسیه خزعلی معاون امور زنان ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما می‌توانیم در کمیسیون مقام زن شرکت کنیم با اینکه حق رای‌مان و حق عضویت‌مان لغو شده است و ویزا برای همکاران ما نیامد.

 

وی افزود: البته من از قبل قرار بود که به صورت مجازی سخنرانی را ارائه بدهم سخنرانی ما ارائه شد و طی چند بار به سازمان ملل رفت و برگشت و در نهایت گفتند نمی‌توانیم با دو صدا یعنی زیرصدای فارسی و ترجمه انگلیسی سخنرانی را پخش کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بیان کرد: در نهایت اعلام شد اگر صدای فارسی از سخنرانی حذف نشود پخش نخواهد شد این پروتکلی بود که امسال قرار دادند و شامل کشورهای دیگر نیز می‌شد.

 

خزعلی خاطرنشان کرد: همکاران ما صدای فارسی را به‌سرعت حذف کردند و سخنرانی را به سازمان ملل ارسال کردند. بنابراین بحث و دروغ پراکنی‌ها درباره دوبله و ... مواردی است که وقتی دست‌شان خالی است مطرح می کنند.

 

وی ادامه داد: ما امروز تصویب آیین‌نامه را در ارتباط با بیمه زنان خانه‌دار دارای سه فرزند را داشتیم که در روستاها و عشایر ساکن باشند، روستا و عشایر مورد پوشش این بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

 

این خبر خوبی است که نشاندهنده عملیاتی شدن قانون است. امیدوار هستیم قانون‌های دیگری در این زمینه عملیاتی شود و ما شاهد بیمه همه زنان خانه‌دار در سال‌های آینده باشیم./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: