صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 19
کد خبر: ۱۷۷۱۴۷

قلعه‌نویی: دنبال ارائه فوتبال زیبا هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برنامه ما این است که تلاش کنیم نوعی از فوتبال را ارائه دهیم که مردم از تماشای آن لذت ببرند.

به گزارش راهبرد معاصر، امیر قلعه‌نویی در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار تدارکاتی با روسیه، اظهار داشت: پیشاپیش عید نوروز باستانی را خدمت مردم داخل و خارج از ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم زندگی سبزی داشته باشند. باید از جامعه مردم، باشگاه‌ها و ... تشکر کنم که پس از محول شدن این وظیفه به منِ سرباز، حمایت کردند، حالا چه آنهایی که موافق بودند و چه آنهایی که مخالف. باید تشکر ویژه از کی‌روش و اسکوچیچ داشته باشم که برای تیم ملی زحمت کشیدند و باید قدردان این عزیزان باشیم. باید قدردان مربیانی باشیم که بازیکنان خوبی که در خارج از کشور و داخل بازی می‌کنند را پرورش دادند، چرا که آنها ماحصل زحمات این مربیان هستند.

وی افزود: برنامه ما این است که تلاش کنیم نوعی از فوتبال را ارائه دهیم که مردم از تماشای آن لذت ببرند. لذت فوتبال به نوع بازی و گل‌های رد و بدل شده و اخلاقی است که در زمین پیاده می‌شود. همین الان با بازیکنان صحبت کردم که حتما این مسائل رعایت شود. من فوتبال هجومی را دوست دارم و در همین گل‌گهر 35 گل زده داشتیم و تیم دوم از این نظر هستیم. مردم فوتبال هجومی اما با برنامه در ساختار دفاعی و حمله را دوست دارند، با این حال در مجموع فوتبال باید هجومی باشد. هنوز کادر فنی ما تکمیل نشده است. ما درگیر دو بازی با نفت مسجدسلیمان و بازی حذفی بودیم که مهم بود. پس از آن  لیستی تهیه کردیم و هر انتخابی هم حرف‌ و حدیث‌هایی دارد. کسانی بودند که شایستگی حضور در این لیست را داشتند اما در آن پست‌ها شاید انتخاب ما نفرات دیگری بود. این بدان معنا نیست که بازیکن دیگری قابلیت نداشته است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نقش رسانه‌ها تصریح کرد:  باید قدردان شما باشیم و باید بازوی ما باشید، حتی انتقادهای شما باید به خاطر مردم باشد. اگر انتقادی نباشد، پیشرفتی به وجود نمی‌آید. حب و بغض یک بحث است و انتقاد بحث دیگر. هر انتقادی باشد، تمام و کمال می‌پذیریم./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: