صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 March 30
کد خبر: ۱۷۷۸۷۶

لغو دوباره پرواز شرکت ماهان در مسیر تهران - دمشق

پرواز رفت و برگشت امروز (پنجشنبه دهم فروردین) از مبدا تهران و دمشق شرکت ماهان دوباره لغو شد.

به گزارش راهبرد معاصر لغو پروازهای یاد شده شامل دو هواپیما به صورت رفت و برگشت می شود که به صورت رسمی اعلام نشده و بسیاری از مسافران که از قبل بلیط تهیه کرده اند با مشکل مواجه شده اند و شرکت ماهان نیز پاسخی در این زمینه ارایه نمی دهد.

هم اکنون شرکت ماهان در هفته در روزهای یک شنبه و پنج شنبه دو پرواز رفت و برگشت (در مجموع چهار پرواز) در مسیر تهران دمشق و بالعکس دارد و شرکت "اجنه الشام" سوریه نیز در روزهای شنبه و سه شنبه دو پرواز رفت و برگشت (چهار پرواز) از دمشق به تهران و بالعکس دارد و شرکت معراج نیز به صورت چارتر (زائری) در طول هفته یکبار به دمشق پرواز دارد.

لغو پروازها در مسیر دمشق – تهران و بالعکس به دلیل کمبود پرواز میان دو کشور ایران و سوریه موجب مشکلات فراوانی برای مسافران می شود و با توجه به این که پروازهای شرکت ماهان در این مسیر لغو شده و جایگزینی برای آن اعلام نشده، این مشکل برای مسافران مضاعف خواهد بود.

از قرار معلوم پروازهای مبدا دمشق – تهران شرکت ماهان با توجه به تعطیلات نوروزی به کشورهای دیگری همچون ترکیه اختصاص یافته است.

تا پیش از این بین ایران و ترکیه در طول هفته ۲۲۰ فرکانس پروازی وجود داشت که طبق اعلام "جعفر یازرلو" سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری این میزان با افزایش ۴۰ فرکانس پروازی دیگر به ۲۶۰ فرکانس رسیده است.

متاسفانه تا این ساعت هیچ پرواز جایگزینی نیز برای پرواز های لغو شده اعلام نشده است.

در تاریخ سوم فروردین ماه نیز دو پرواز رفت و برگشت شرکت ماهان از مبدا تهران به دمشق و بالعکس لغو شده بود./ایرنا

نظر شما