صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 03
کد خبر: ۱۷۸۲۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

پرداخت مطالبات ۱۴۰۰ رتبه بندی معلمان در دستور کار

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش گفت: پرداخت مطالبات سال ۱۴۰۰ رتبه بندی معلمان در دستور کار است

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان صادق ستاری‌فر، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش گفت: پرداخت مطالبات سال ۱۴۰۰ رتبه بندی معلمان هم در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

به گزارش بازار، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نخستین دستور نظارتی خود را عصر امروز با بررسی تأخیر در پرداخت حقوق و مطالبات رتبه بندی معلمان و فرهنگیان آغاز کرد.

در این جلسه که اعضای این کمیسیون، معاونان آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه حضور دارند، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیفات مجلس گفت: مطابق دستور رئیس مجلس نتیجه این جلسه، دستور نظارتی جلسه علنی فردای مجلس است.

نمایندگان عضو این کمیسیون هم با بیان دیدگاه‌های خود و انتقاد از نحوه اجرای قوانین بودجه ۱۴۰۱ و رتبه بندی معلمان گفتند: دولت باید به وظایف قانونی در اجرای کامل رتبه بندی معلمان پای‌بند باشد تا دودش به چشم معلمان و فرهنگیان نرود، ولی این اتفاق اکنون افتاده است.

برخی هم گفتند: مجلس به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات برای پیشگیری از اینگونه اتفاقات به وظایف نظارتی خود به طور کامل عمل نکرده است.

تأخیر در پرداخت حقوق و پرداخت نشدن مطالبات رتبه بندی معلمان و فرهنگیان در اسفند ۱۴۰۱ که اعتراض این گروه از کارکنان دولت را به دنبال داشت، موجب شد رئیس مجلس به کمیسیون آموزش و تحقیقات مأموریت دهد در چارچوب وظایف نظارتی مجلس، گزارشی تهیه و به صحن علنی ارائه کند.

معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش خواستار تأمین «هر چه سریعتر» اعتبارات رتبه بندی در سال ۱۴۰۰ شد

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز، با دستور رئیس جمهور و مساعدت سازمان برنامه و بودجه «همه مطالبات رتبه بندی معلمان مربوط به سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است.»

صادق ستاری‌فر گفت «پرداخت مطالبات سال ۱۴۰۰ رتبه بندی معلمان هم در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.» او همچنین از سازمان برنامه و بودجه هم خواسته برای پرداخت این معوقات، اعتبارات آن را هر چه سریعتر تأمین کند./بازار

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
رتبه بندی تعدادی از همکاران صادر نشده چه خواهد شد ؟
حسین
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
در طرح رتبه‌بندی بیش از سی تشویقی ،بیش از 1250ساعت ضمن خدمت،مدرک فوق دیپلم اموزش ابتدایی ،سی سال و چند ماه خدمت ،محروم ترین مناطق ،خدمت جهادی وخالصانه مانند معلمان شریف دیگر،در محرومترین نقطه وامکانات موجودپزشک تحویل جامعه دادن ،بایدامتیاز بنده پایین ترین امتیاز باشد.لطفا بازبینی وملاحظه فرمایید.
ناشناس
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
سلام برای فرهنگیان بازنشسته حکم زدند اما از معوقات خبری نیست صندوق بازنشستکی کی حکم اصلاحیه می زنه
ناشناس
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
چراحرفی ازمعوقات بازنشستگان فرهنگق مهر۱۳۰۰ ازرتبه بندی نیست
رضایی
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
سلام رتبه بندی بازنشستگان چه شد ۲ سال گذشته یک ریال به ما ندادن این چه رتبه بندی است