صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 09
کد خبر: ۱۷۹۰۶۲

اشتباه داور در جدال جنجالی لیگ برتر تایید شد

کمیته داوران لیگ برتر انگلیس پذیرفت که داور دیدار دیروز تاتنهام و برایتون یک پنالتی واضح برای برایتون اعلام نکرد و در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

به گزارش راهبردمعاصر،کمیته داوران لیگ برتر برای سومین بار در فصل جاری از باشگاه برایتون رسما عذرخواهی کرد. این عذرخواهی به دلیل اشتباه داور مسابقه دیروز برایتون مقابل تاتنهام بود که یک پنالتی واضح به سود مرغ‌های دریایی اعلام نکرد.

تاتنهام دیروز در یک بازی جنجالی و پرتنش موفق شد برایتون را ۲-۱ شکست دهد. درحالی‌که نتیجه بازی برابر بود پی‌یر امیل هویبرگ از تاتنهام در محوطه جریمه خودی پای کائورو میتوما را لگد کرد و داور بازی، استوارت اتوِل، بعد از بررسی طولانی صحنه با VAR پنالتی‌ای به سود برایتون اعلام نکرد. کمیته داوران لیگ برتر امروز با صدور اطلاعیه‌ای پذیرفت که داور در آن صحنه مرتکب اشتباه شده است.


این تنها تصمیم داوری در دیدار دیروز دو تیم نبود که برایتون نسبت به آن اعتراض داشت. دو گل برایتون در این مسابقه به دلیل برخورد توپ به دست بازیکنان این تیم مردود شد و مرغ‌های دریایی معتقدند سه پنالتی به سود آن‌ها گرفته نشده است. حالا شکی باقی نمانده که دست‌کم درباره یکی از این پنالتی‌ها حق با برایتون است.

دیگر تنش جدی مسابقه دو تیم زمانی اتفاق افتاد که روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، به دلیل درگیری شدید با مربی تاتنهام، کریستین استلینی، در کنار خط با کارت قرمز مواجه شد و اخراج شد.

برایتون از داوری‌های این فصل بازی‌هایش در لیگ برتر به شدت عصبانی است. اطلاعیه امروز کمیته داوران و عذرخواهی‌اش از برایتون سومین بار در فصل جاری است که تکرار می‌شود. بار اول کمیته داوران پذیرفت که در جریان دیدار برایتون و لیورپول در جام حذفی فابینیو، بازیکن لیورپول، باید با دریافت کارت قرمز جریمه می‌شد و در بار دوم این کمیته به دلیل اعلام آفساید اشتباه در بازی برایتون و کریستال‌پالاس از مرغ‌های دریایی عذرخواهی کرد./خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: