صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۲:۰۲
  • پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
  • Thursday 08 June 2023
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 10
کد خبر: ۱۷۹۱۹۷

عصبانیت سرمربی النصر از رونالدو و شاگردانش

سرمربی تیم النصر پس از عدم کسب پیروزی مقابل الفیحا از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، رودی گارسیا، سرمربی تیم النصر عربستان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل الفیحاء، از عملکرد شاگردانش و همچنین نتیجه مسابقه ابراز نارضایتی کرد.

گارسیای فرانسوی پس از این بازی به خبرنگاران گفت: نتیجه مطمئناً بد است و ما راضی نیستیم. من از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. من از آن‌ها خواسته بودم در سطح بازی گذشته باشند اما این اتفاق نیفتاد.

النصر در بازی گذشته خود در لیگ عربستان، با نتیجه پنج بر صفر تیم قعرنشین العداله را در هم کوبیده بود که سهم رونالدو هم دو گل بود.

سرمربی سابق تیم‌های لیل، مارسی، رم و لیون در پایان گفت: هفت بازی باقی مانده و ما تلاش می‌کنیم اوضاع را به نفع خودمان رقم بزنیم. البته ما می‌دانیم این کار با وجود از دست دادن دو امتیاز سخت است اما همه چیز ممکن است.

النصر که برای آخرین بار در سال ۲۰۱۹ قهرمان لیگ عربستان شده، هفته آینده در دیداری که حکم مرگ و زندگی را برای کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش دارد، به مصاف الهلال، مدافع عنوان قهرمانی و تیم چهارم لیگ امسال می‌رود. این دیدار ممکن است تعیین‌کننده تیم قهرمان فصل باشد.

در جدول لیگ عربستان، الاتحاد با ۵۶ امتیاز صدرنشین است و النصر با ۵۳ امتیاز در تعقیب این تیم است. الشباب و الهلال هم با ۴۵ و ۴۷ امتیاز، در رتبه‌های بعدی هستند./ فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: