صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۴۷
  • يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Sunday 14 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 14
کد خبر: ۱۷۹۵۷۳

تایید پیشنهاد الهلال عربستان به طارمی

انتقال ستاره تیم ملی کشورمان و پورتو به لیگ عربستان جدی شد.

به گزارش راهبرد معاصر رسانه‌های پرتغال در روز‌های گذشته اخباری را در زمینه علاقه مندی باشگاه الهلال عربستان به جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو منتشر کردند.

طبق گزارش‌های رسیده از پرتغال باشگاه متمول سعودی و پرافتخارترین باشگاه آسیا پیشنهادی ۳ ساله برای جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و پورتو داده است.

انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی به لیگ عربستان و به باشگاه النصر رقیب سنتی الهلال باعث شده تا اخبار متعددی در زمینه علاقه مندی باشگاه شهر ریاض به ستارگان بزرگ فوتبال مثل لیونل مسی مطرح شود.

نشریه «مارکا» اسپانیا زمستان گذشته اولین رسانه‌ای بود که توافق غیرمنتظره رونالدو با سعودی‌ها را قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مطرح کرد، ولی خبر اختصاصی این رسانه مادریدی بار‌ها تکذیب شد، ولی در نهایت طبق اعلام این رسانه راهی عربستان شد.

اکنون رسانه‌های عربستان برای صحت خبر علاقه مندی باشگاه الهلال به سراغ فلیکس دیاز سردبیر نشریه «مارکا» رفتند تا درباره نقل و انتقالات تابستانی و احتمال انتقالات ستارگان فوتبال اروپا به الهلال جویا شوند.

سردبیر نشریه معتبر مادریدی با حضور در شبکه ورزش عربستان پیشنهاد باشگاه الهلال به مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و پورتو را تایید کرد و از احتمال انتقال طارمی به همراه ایسکو و دی ماریا به لیگ عربستان در تابستان پیش رو پرداخت./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: