صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۱۸ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 16
کد خبر: ۱۷۹۸۱۳

اسپانسر جدید برای استقلال کیست؟

روز گذشته خبری در ارتباط با عزم جدی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال برای تهیه پول تا فرصت باقی مانده برای پرداخت بدهی طلبکاران خارجی استقلال اش منتشر شد.

به گزارش راهبرد معاصر، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال که از سوی اعضای هیئت مدیره به این عنوان منصوب شده از صبح امروز (پس از تعطیلات سه روزه پایانی هفته گذشته) اقدامات جدی خود برای تهیه پول جهت پرداخت طلب آندره‌آ استراماچونی را آغاز کرده است.

پیش از این گفته می شد شرکت همراه اول اسپانسر فعلی و فصل آینده استقلال یکی از گزینه‌های اصلی برای تامین بودجه باشگاه استقلال جهت پرداخت این بدهی است اما اخبار رسیده از طبقه پنجم باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که یک گزینه جدی دیگر هم برای کمک به این باشگاه مدنظر حجت کریمی است.

بانک شهر که پیش از این وام دیگری هم به باشگاه استقلال داده بود در این زمینه مورد نظر خود کریمی است تا در نشستی که با مدیران آن خواهد داشت مبلغ بدهی استقلال به استراماچونی را از این طریق تامین کند. ظاهراً کریمی با مدیران این بانک ارتباط خوبی دارد و دروی این موضوع اطمینان زیادی داشته است.

نزدیکان به حجت کریمی در این باره خبر می‌دهند وی در این ارتباط تا حد زیادی مطمئن است و به همکارانش در باشگاه گفته از بین همراه اول و بانک شهر قطعاً یکی از این دو را متقاعد خواهد کرد تا مبلغ مورد نیاز باشگاه استقلال را به صورت موقت در اختیار این مجموعه قرار بدهند تا ظرف مدت کوتاهی اصل پول را به شرکت همراه اول یا بانک شهر برگردانند.

پیش از این عنوان شده بود که با توجه به تعطیلات اروپا در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده قرار است این مبلغ ظرف روزهای آینده تا جمعه بیست و نهم فروردین ماه تامین و پرداخت شود. غیر از استراماچونی پول پادوانی و سیداحمد موسوی دیگر شاکیان باشگاه استقلال نیز ظرف همین مدت پرداخت خواهد شد تا استقلال از خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی رهایی پیدا کند./ خبر ورزشی

نظر شما