صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 25
کد خبر: ۱۸۱۱۲۲

تیراندازی ۲ شرور به سمت مأموران در شهر زیبا

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ شرور هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر سرهنگ محمد گودرزی درباره دستگیری ۲ شرور در شهر زیبا مطرح کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا در محدوده خیابان باقری تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین که رفتار نامتعارف از خود نشان می‌دادند، مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و ضمن بی توجهی به هشدار‌های مأموران اقدام به تیر اندازی به سمت مأموران کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در نخستین‌گام با رعایت قانون به کارگیری سلاح و در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری ۲ مرد جوان شدند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مأموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به ناامن کردن سطح تهران با سلاح سرد و گرم می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: